Economic

Îți dorești un job remote? Află ce presupune și de ce ai nevoie pentru efectuarea eficientă a lucrului la distanță!

În ultimii doi ani, în urma situației create de pandemie, tot mai multe întreprinderi și-au mutat activitatea de lucru în mediul online. Astfel, în prezent, cei care sunt în căutarea unui job găsesc tot mai multe oportunități de muncă la distanță.

Lucrul în sistem remote poate fi part-time sau full-time și reprezintă desfășurarea activităților de către angajații unei companii în altă locație decât sediul operat de angajator. Dacă te afli printre persoanele care optează să lucreze în sistem remote este necesar să dispui de acces permanent la internet și e indicat să îți asiguri condițiile necesare pentru a ajunge la îndeplinirea sarcinilor de la locul de muncă, precum și confortul de care ai nevoie ca să poți lucra fără probleme.

Pentru a putea lucra în mediul online, vei avea nevoie de următoarele gadget-uri:

  1. Smartphone: reprezintă un instrument esențial în telemuncă, deoarece îmbunătățește relația cu clienții și asigură comunicarea directă cu colegii, prin intermediul aplicațiilor destinate schimbului de mesaje și fișiere media. Cei de la altex.ro vin în ajutorul tău printr-o ofertă a noului iPhone 14, un smartphone potrivit pentru telemuncă, datorită capacității mari de stocare a datelor, rapiditatea procesorului și autonomia îndelungată a bateriei.

 

  1. Laptop: oferă angajaților flexibilitatea de a se putea deplasa pe parcursul zilei de lucru. Un laptop bun pentru telemuncă trebuie să aibă cameră web, aplicații ce permit efectuarea de convorbiri telefonice cu video, dar și un procesor puternic pentru a permite descărcarea și funcționarea rapidă a aplicațiilor în care se vor efectua sarcinile zilnice.

 

  1. Amplificator de semnal: deoarece te afli la distanță de colegii tăi, trebuie să fii disponibil pe întreaga perioadă de lucru, astfel este necesară o conexiune la internet de bună calitate din orice locație, iar un amplificator de semnal scade semnificativ șansele de a pierde accesul la internet.

Lucrul de la distanță îți oferă șansa de a-ți crea mediul de lucru după bunul plac, făcându-l mai confortabil și primitor, iar dacă optezi să lucrezi de acasă, poți lua în considerare achiziționarea următoarelor articole:

 

  • Scaun de birou ergonomic: poate fi conceput pentru a păstra o poziție corectă a spatelui, prin fixarea înălțimii, prezența funcției de înclinare și a  suportului lombar.
  • Lampă de birou cu LED: pentru sănătatea ochilor este indicat să ai o sursă de lumină suplimentară celei date de ecranul laptopului sau a telefonului, astfel o lampă de birou cu LED, deși poate fi mai costisitoare, imită lumina naturală și poate funcționa pentru o perioadă lungă de timp față de lămpile cu bec sau halogen.
  • Purificator de aer: este eficient în captarea particulelor de praf, polen sau mucegai dintr-o încăpere, precum și a anumitor mirosuri neplăcute, oferindu-ți un aer proaspăt și curat în locul unde îți desfășori activitatea de lucru.
  • Organizator pentru cabluri: oferă un aspect curat și îngrijit al încăperii prin mascarea cablurilor de alimentare a obiectelor electronice pe care le folosești.

 

Cu toate că lucrul la distanță presupune anumite investiții și condiții impuse de companie asupra instrumentelor pe care le folosești, avantajele principale ale acestui tip de muncă sunt date de posibilitatea de a-ți alege locul de unde vrei să lucrezi, scutindu-te de drumurile zilnice la birou.

Sursa foto: unsplash.com

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker