Economic

Cum sa creezi un site de portofoliu dupa ce achizitionezi gazduire web?

Daca esti freelancer, mai mult ca sigur stii deja cat de dificil este sa faci rost de clienti. Desi acestia pot fi contactati pe email si ai posibilitatea de a raspunde la diverse anunturi de angajare, competitia in aceste situatii este una destul de mare. Pe de alta parte, un website te va ajuta sa iesi in evidenta si sa-ti construiesti un renume intr-un timp mai scurt. Daca ai deja un portofoliu si iti doresti sa-l afisezi, tot ce trebuie sa faci este sa achizitionezi un plan de gazduire web si sa-ti construiesti o prezenta online. Urmeaza sfaturile de mai jos si vei putea face asta astazi!

Care sunt primii pasi?

In primul rand, ai nevoie de domeniu si de hosting. Site-urile de portofoliu nu necesita multe resurse, astfel incat poti incepe inclusiv cu planurile de gazduire partajata. Asigura-te ca dispui  de minimum 2GB memorie pentru a-ti putea prezenta proiectele in cateva pagini. Indiferent ca esti graphic designer, copywriter, developer sau content marketer, vizitatorii trebuie sa aiba parte de o experienta de navigare placuta atunci cand afla despre tine.

Daca nu esti o persoana tehnica, poti crea un layout cu ajutorul unui website builder sau sa folosesti un CMS. Spre exemplu, un server de gazduire web optimizat special pentru WordPress dispune deja de o serie de teme si plugin-uri create pentru site-urile de prezentare. Asigura-te ca mesajul pe care-l afisezi este usor de retinut si ajuta potentialul client sa inteleaga cum ii poti face viata mai usoara. Un website poate aduce multe oportunitati de colaborare, insa modul in care te vinzi este la fel de important. Creeaza un profil al clientului ideal si vei putea face lucrurile sa devina mult mai simple.

Cum sa afisezi elementele?

Portofoliul creat pe serverul de gazduire web nu este doar o colectie a lucrarilor din trecut. In mod contrar, acesta ar trebui sa evidentieze cele mai importante calitati pentru a fi angajat. In situatia in care nu ai o experienta mare, nu mentiona acest lucru. Pentru a putea trece de intrebarile si obiectile celor care ajung pe pagina principala, creeaza o sectiune F.A.Q. Aceasta va include detalii despre preturi, modul de lucru si ceea ce trebuie discutat. Nu spune doar ceea ce faci, ci explica avantajele. Poate poti sa scrii emailuri, insa ceea ce-si doreste potentialul client este sa creasca rata de deschidere si pe cea de vanzari. Prezinta beneficiile celor care au colaborat cu tine, deoarece rezultatele sunt mai importante decat serviciile.

Un alt lucru pe care trebuie sa-l retii este faptul ca nivelul de atentie pe internet a scazut semnificativ, iar oamenii nu mai au rabdare sa citeasca mereu toate informatiile. Tocmai de aceea, trebuie sa creezi curiozitate inca din primele randuri. Foloseste un titlu mare si explica pe scurt cine esti si cui te adresezi. Primele exemple de lucrari anterioare ar fi bine sa fie cele mai bune sau sa provina de la branduri de autoritate. Un alt lucru care te va ajuta sunt testimonialele de la clienti anteriori. Acestea trebuie sa fie insotite de o imagine, care sa furnizeze identitatea. Urmand acesti pasi, vei reusi sa creezi credibilitate si sa atragi mai multe persoane.

Cat costa un site de portofoliu?

Poti incepe un website de portofoliu cu resurse financiare reduse, singurele investitii absolut necesare fiind hostingul si domeniul. Pentru a face lucrurile mai simple, foloseste numele tau personal si achizitioneaza un pachet de gazduire web de la un furnizor online. Afisand proiectele anterioare, vei demonstra faptul ca esti o persoana serioasa si vei castiga mai multi bani din freelancing.

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare