Economic

Buzoienii, clienți ai parcului de distracții dedicat învățării prin joc

Destiny Park se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 4 și 14 ani și este situat în zona comercială Băneasa din București. Promovând învățarea prin joacă și educația alternativă atât în rândul cadrelor didactice, cât și al părinților, Destiny Park a devenit rapid un punct major de interes pentru petrecerea timpului liber sau pentru programele „Școala altfel” și „Săptămâna verde”. Parcul tematic are la bază 43 de experiențe de role play din multiple domenii printre care medicină, industrie alimentară, mass-media, industrie, auto, sport, IT și multe altele.

Celor 161.000 de vizitatori li s-au adăugat mai mult de 6.500 de copii din medii defavorizate sau cu diverse dizabilități, veniți prin Fundația Destiny Park. Aceștia au avut acces gratuit la activitățile din parc și au fost aduși cu ajutorul asociațiilor și fundațiilor partenere. De asemenea, este important de precizat că în Destiny Park se asigură acces gratuit copiilor cu dizabilități care vin individual. Printre ONG-urile partenere se numără Magic Camp, Fundația ASSA, SOS Satele Copiilor, Help Autism, Hospice Casa Speranței, Institutul de Fapte Bune.

Companiile care au ales să se alăture acestui proiect unic în România ajută la crearea unor experiențe cât mai aproape de cele reale, la educarea copiilor în ceea ce înseamnă industriile respective și în special, la spijinirea educației nonformale din România. Este un demers pe care toți partenerii prezenți în parc și l-au asumat și îl promovează. Fiecare companie implicată are exclusivitate pe industria respectivă.

Deși este un concept nou, atât brandurile partenere, cât și oamenii pe care îi vizează (părinții cu copii între 4 și 14 ani, învățătorii și profesorii) au înțeles repede cu ce vine nou parcul și de ce un astfel de spațiu reprezintă o abordare inovativă a învățării. Dacă în primele patru luni vizitatorii veniți în Destiny Park erau în proporție de 90 la sută din București și Ilfov, acum județe precum Constanța, Prahova, Tulcea, Brăila, Galați, Buzău, Călărași, Argeș, Vâlcea, Dâmbovița, Vrancea constituie 40 la sută din vizitatori. Lor li se adaugă din ce în ce mai mulți turiști străini care vizitează Bucureștiul cu copiii, Destiny Park devenind un punct de atracție pentru aceștia.

„Vizitatorii care au fost prezenți în Destiny Park în acest an sunt din două categorii: vizitatori veniți cu grupurile școlare și vizitatori individuali, copii cu părinți, din toată zona de Sud, Sud-Est și Sud-Vest a României. Ne bucurăm să spunem că au venit oameni chiar și din Oradea, Cluj, Iași sau Timișoara special pentru a vizita Destiny Park. Proiectul nostru atrage atât prin inovație și unicitate, cât și prin faptul  că oferă copiilor o experiență specială de învățare prin joc. Orășelul magic din Băneasa a devenit deja un simbol pentru copii, iar noi suntem mândri de acest lucru pentru că este clar că era nevoie de un astfel de spațiu.  Și ne mândrim și cu faptul că partenerii noștri sunt companii de top din România. De la deschidere și până acum ni s-au alăturat încă 12 branduri, reușind astfel să acoperim multe industrii sau meserii. În ceea ce privește numărul de vizitatori, dacă în acest an am atins 161.549, estimăm că în următorul an vom depăși 185.000 de vizitatori. În plus, dezvoltăm proiecte speciale dedicate părinților, programe de fidelizare pentru cei mici și ne uităm deja spre alte orașe din țară unde am putea să ne extindem” , spune Ana-Maria Pascaru, director de marketing Destiny Park.

Destiny Park a devenit în acest an membru al IAAPA (International Association of Amusement Parks and Attractions), asociația globală din industria dedicată divertismentului. În următorul an, Destiny Park va continua programele pe care le-a dezvoltat în cadrul parcului, precum taberele urbane din timpul vacanțelor, cursuri dedicate de actorie și dans, dar vine și cu noutăți pentru părinți. Luna septembrie reprezintă startul unor seminarii dedicate părinților, seminarii susținute de Urania Cremene și Iancu Guda. Părinții vor putea accesa gratuit seminariile de parenting și de educație financiară.

Partenerii Destiny Park până în acest moment sunt Lidl România, Regina Maria, Digi24, Banca Transilvania, Rodbun, Rovere, OPTIblu, Dr.Max, Kiss FM, Vladila, Bioderma, Napolact, LEGO, Sweeteria, Arctic, SiXT, Cognizant, Cărturești, Pizzeria Volare, Dorna, Haribo, Philips Sonicare, Elgydium, Netafim, Reinke, Dyson, KMW Systems, Rent for Comfort, Update Adv, Scanbox, Cineplexx și Turkish Airlines. Partenerul insitituțional care s-a alăturat misiunii de educare a copiilor și de susținere a sportului,  Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) a fost prezent la evenimentul aniversar împreună cu sportivi de marcă ai României precum Cătălin Chirilă, campion mondial și european la canoe simplu, Alina Dumitru, prima campioană olimpică la judo a României, Monica Roșu, campioană olimpică la gimnastică, Larisa Iordache, medaliată la Jocurile Olimpice, la campionatele mondiale și campioană europeană la gimnastică, Irina Deleanu, președintele Federației Române de Gimnastică Ritmică, Marian Drăgulescu, de opt ori campion mondial și de
zece ori campion european la gimnastică, Constantina Diță, campioană olimpică la maraton și Ana-Maria Brânză, campioană olimpică, mondială și europeană, de cinci ori cea mai bună spadasină a lumii, devenită Ambasador al Destiny Park.

Destiny Park este cel mai mare parc de edutainment din Sud-Estul Europei și primul de acest fel din România. Este dedicat copiilor între 4 și 14 ani și este locul în care aceștia învață prin joc. Parcul este situat în zona Băneasa pe o suprafață de peste 5.000 mp și are 177 de locuri de parcare. Destiny Park este membru al International Association of Amusement Parks and Attractions (IAAPA), asociația globală din industria dedicată divertismentului.

Articole similare