Economic

Lucrările de pe calea ferată Buzău-Cilibia provoacă întârzieri mari

Duminica trecută mai multe trenuri din România au avut întârzieri din cauza garniturilor feroviare sau a lucrărilor de construcții de pe anumite tronsoane.

Cea mai mare întârziere a fost înregistrată de trenul IR 1824, de la Deva către București-Nord. Pasagerii care au ales să călătorească cu acest tren au ajuns la destinație cu peste trei ore întârziere, din cauza unei defecțiuni de la locomotiva unui tren. „Un tren care a înregistrat întârziere la sosire în Gara de Nord, de +180 minute,  este IR 1824, care a staționat în Livezeni din cauza unui deranjament la pantograful locomotivei trenului R 2081, între stațiile Pietrele Albe – Strâmbuța (linie simplă). IR 1824 a fost reînscris în circulație după remedierea deranjamentului la R 2081”, a informat, duminică seară, CFR Infrastructură. De asemenea, călătorii care au plecat duminică dimineață cu un tren privat de la București spre Brașov au avut de așteptat în tren.

Și linia ferată Buzău-Făurei a început să provoace întârzieri din cauza restricțiilor impuse în urma lucrărilor de reabilitare. Duminică, din cauza acestor lucrări, trenul IR 1732 a înregistrat o întârziere de 32 de minute la Ploiești Vest, pentru că între Cilibia și Buzău se circulă cu restricție de viteză.

Lucrările la calea ferată Buzău-Făurei au început încă din această vară, iar Cătălin Drulă, pe atunci ministrul Transporturilor, i-a asigurat pe români că până la finalul acestui an calea ferată va fi gata. Lucrările de înnoire a infrastructurii feroviare pe intervalul Buzău-Buzău Sud-Cilibia-Făurei (firul II) sunt finanțate de la bugetul de stat și au drept scop creșterea vitezei de circulație a trenurilor de călători de la 30 km/h la 120 km/h.

Articole similare