Economic

Investiții și angajări la AAylex One

AAylex One Buzău a atins pragul de 2.500 de angajați în anul 2022 și nu pare că ar vrea să oprească aici, având în vedere că în continuare se fac recrutări.

 „În AAylex One investim continuu în atragerea de noi talente şi competenţe în companie, ajungând în acest an să avem un număr de peste 2.500 de angajaţi, din care peste 300 de posturi au fost posturi noi recrutate pe parcursul anului 2022, destinate unor facilităţi noi de producţie, unde realizăm produse din carne de pui cu valoare adaugată, inovatoare, precum Cocorico Original-Cocorici, CocoPastrami şi Cocobaked”, a spus Alina Ban, vicepreşedinte pentru operaţiuni în cadrul AAylex One, pentru zf.ro.

Investiții de peste 70 milioane euro

AAylex One din Buzău este compania care se află în spatele brandului de carne de pasăre Cocorico, deţinută de Bogdan Stanca, unul dintre mai cunoscuţi antreprenori din industria cărnii. Aceasta a fost creată în anul 2021 în urma unui proces de fuziune prin contopire, prin care grupul a reuşit să integreze într-o singură companie – AAylex ONE – 16 dintre entităţile sale. Compania operează două fabrici de nutreţuri de mare capacitate, ferme de reproducţie, incubaţie şi creştere pui, un abator, precum şi două fabrici de procesare produse inovative cu valoare adăugată.

În luna august a anului 2022, CEC Bank a acordat o linie de credit de 15 milioane de euro pentru finanţarea activităţii curente a AAylex One. PCF Investment Banking a acţionat în calitate de consultant financiar exclusiv al companiei în structurarea, negocierea şi implementarea tranzacţiei.

AAylex One a raportat după primul an de activitate o cifră de afaceri de 64,4 milioane lei. În anul 2022 cifra de afaceri a ajuns la aproximativ 1,1 miliarde lei, marca „Cocorico” fiind una dintre cele mai apreciate mărci, preferată de milioane de oameni din România și din alte țări. Exportul reprezintă 40 la sută din vânzări, Aaylex One fiind cel mai mare exportator de carne de pui din România, cu operațiuni în peste 10 țări din Europa și din Orientul Mijlociu.

În ultimii ani s-au făcut investiții semnificative, de peste 70 de milioane de euro, în tehnologii de ultimă generație și automatizări pe întreg lanțul de producție, inclusiv în construcția de noi fabrici pentru noi produse și preparate din carne de tip ready-to-eat. Aceste investiții au fost esențiale pentru diversificarea portofoliului de produse și lansarea, la începutul anului 2022, a noilor game „Proaspăt și marinat” – Cocorico Original, Cocorici, CocoPstrami și Cocobaked – specialități din pui care oferă opțiuni sănătoase și gustoase pentru meniuri gata de consum, atractive prin noutate și varietate și convenabile pentru stilul de viață dinamic actual.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articole similare