Economic

Întâlnire de afaceri: cum îți impresionezi potențialii parteneri?

După cum se spune, nu ai niciodată o a doua șansă să faci o primă impresie. În plus, studiile au arătat că judecăm cu privire la oamenii noi pe care îi întâlnim în câteva secunde. Indiferent dacă întâlnirea este planificată sau spontană, este deosebit de important să pornești cu piciorul potrivit cu un posibil client de afaceri nou.

Dacă te gândești să aduci alături un partener de afaceri pentru a te ajuta să extinzi afacerea, poți face mai multe lucruri pentru a-l impresiona și a câștiga afacerile cu el. Potențialul partener de afaceri poate avea multe oferte, deci este important să faci cea mai bună primă impresie posibilă. Există mulți factori diferiți pe care îi poți lua în considerare pentru a te ajuta să faci o impresie bună. De fapt, ai putea fi surprins de cât de mare impact are luarea în calcul a micilor detalii. Iată doar câteva idei de abordat dacă ai un potențial partener de afaceri cu care te vei întâlni.

Fii transparent și onest

Potențialul tău partener de afaceri este un străin care se uită înăuntru. Este posibil să fi auzit de afacerea ta, sigur, dar numai tu îi poți oferi o parte din interior. Partenerul tău de afaceri trebuie să știe binele și greul despre afacerea ta pentru a lua o decizie informată în a deveni partenerul tău. Dacă există ceva care ar putea fi considerat „rău”, spune-i planul pe care l-ai pus la punct pentru a rezolva orice probleme vor apărea. Spune întotdeauna adevărul despre afacerea ta și despre operațiunile aferente și reține că există întotdeauna loc de îmbunătățire.

Dovedește că afacerea ta este ceva diferit de ceea ce există pe piață

Există șansa ca potențialul tău partener de afaceri să aibă mai multe propuneri diferite de la alte companii. Este treaba ta să îi arăți cum diferi tu și compania ta de ceilalți. Trebuie să arăți și să demonstrezi cum diferă compania ta și că ea este cea mai bună alegere pentru care să investească. Acest lucru poate fi demonstrat prin statistici, calitatea produselor și cultura companiei.

O mare parte a culturii companiei tale este angajații dumneavoastră. Asigură-te că cei care vor interacționa cu acest potențial partener sunt concentrați și informați despre afacere. Asigură-te că toți angajații tăi sunt îmbrăcați pentru succes. Acest lucru nu înseamnă, totuși, că toți trebuie să poarte o îmbrăcăminte formală. Un look business casual – gândește-te la pantaloni care nu sunt blugi și o cămașă cu nasturi – ar trebui să fie suficient de bun. Însă ținuta ta trebuie să fie cu adevărat deosebită și îngrijită, ca unul care ești persoana exponențială a afacerii. Fără doar și poate va trebui să apelezi pentru această întâlnire de afaceri la anumite haine de lux, lucru care îți va crește aprecierea dar va îmbunătăți și percepția generală asupra firmei și afacerii tale, emanând siguranță, putere și respect.

Menține un mediu curat, impresionant

A avea un birou curat și în general o afacere generală bine întreținută este o modalitate prin care îți poți impresiona potențialul partener de afaceri. O afacere ordonată și curată arată că îți pasă de imaginea companiei tale. Dacă știi că acest posibil partener face o vizită, ia măsuri înainte de sosirea lor. Asigură-te că covoarele, ferestrele și alte zone ale clădirii companiei tale sunt curate. Aceasta include atât interiorul, cât și exteriorul – la urma urmei, prima impresie a posibilului partener despre afacere va fi din exterior.

Arată soluții la probleme

Nu este un secret că toată lumea vrea să facă parte din ceva grozav. Oferă potențialului tău partener de afaceri câteva exemple despre modul în care compania ta funcționează pentru a rezolva diferite probleme. Acest lucru se poate face prin descrierea impactului pe care îl are un anumit produs, sau modalități unice prin care compania ta crește productivitatea în rândul angajaților. Dacă ai la îndemână statistici pentru a demonstra impactul, vei avea mai multă credibilitate și vei avea șanse mai mari să impresionezi viitorii parteneri de afaceri.

Nu este atât de greu pe cât ai putea crede să impresionezi un posibil partener de afaceri. Fii întotdeauna încrezător în afacerea ta și în munca asiduă necesară pentru ca afacerea să devină cu adevărat de succes.

 

Articole similare