Administrație

Ce spune primarul Toma despre premiul pentru cel mai bun brand de localitate obținut de municipiul Buzău

Singura publicație ­glo­bală pentru rebranding și dezvoltare de brand, Transform Magazine din Marea Britanie, a acordat, miercuri seară, municipiului Buzău, premiul „2021 Transform Awards Europe” – competiție aflată la a 12-a ediție – la categoria  „Cel mai bun brand de localitate sau de țară”, unde municipiul nostru a concurat cu capitala Franței, Paris.

La ediția din acest an au fost nominalizate firme de prestigiu, la diferite categorii ale concursului, cum ar fi cea mai bună creație vizuală, cea mai bună soluție arhitecturală de brand (Swisscom, Polaris), cea mai bună signalistică (Citroen și Lonsdale Design), cel mai bun brand audio (Deutsche Telekom, Mastercard), cea mai bună experiență de brand (Vype, British American Tobacco, Fitch), cea mai bună relație cu acționarii pe timpul unei campanii (KFC, Verizon).

Brandul de oraș al Buzăului, dezvoltat de Primărie împreună cu ieșeanul Adrian Mironescu de la compania de branding WIRON, a câștigat, astfel, prestigioasa categorie ,,Best place or nation brand”, la cea de-a 12-a edi­ție a ,,Transform Awards”, cel mai important eveniment global, desfășurat la New York, Londra, Dubai și Shanghai, care recompensează și celebrează excelența în dezvoltarea și transformarea brandurilor. Proiectul românesc a depășit rebrandingul dezvoltat pentru municipalitatea Paris, care a fost re­compensat cu ,,argint”. La această competiție au participat mari agenții de branding precum Prophet, Carré Noir, Saffron, SomeOne sau Lantern, cu clienți globali precum PepsiCo, ABB, Mastercard, O2, Ve­rizon, Citroën, HSBC sau Municipalitatea Paris.

,,Dragi buzoieni, titlul de <Cel mai bun brand de oraș din Europa> a reveni azi-noapte (miercuri noap­te, n.r.) Buzăului, în cea mai importantă competiție de branduri din lume, <Transform Magazine Awar­ds>, ținută la Londra! Am învins în finală Parisul, ceea ce este incredibil! Este un premiu pentru toți buzoienii și vă mulțumesc din tot sufletul pentru echipa formidabilă ce o facem împreună”, a scris pe Facebook primarul Constantin Toma.

El a mulțumit și creatorului brandului municipiului Buzău: ,,Mulțu­mesc tânărului ieșean Adrian Mironescu, Wiron, creatorul de branduri, pentru acest minunat <Buzău – oraș deschis>! Și orașele, de oriunde ar fi, se află în competiție, pentru locuitori mai mulți și mai buni, pentru mai mulți investitori și vi­zitatori. Brandingul de oraș este o nouă abordare a dezvoltării urbane a orașelor durabile”, a mai precizat Toma.

La rândul său, Adrian Mironescu a subliniat că este nevoie de un oraș ca să poți construi un brand: „Rolul unui brand de loc este de a ghida cum orașul inspiră, acționează, animă și livrează experiențe noi pentru locuitorii săi, investitori și vizitatori. Nu este vorba despre cum este văzut orașul acum, ci despre cum vrem să fie văzut mâine! Cheia transformării este implicarea fiecăruia dintre noi. Este nevoie de un oraș să crești un brand. E ceea ce se și întâmplă la Buzău. Suntem foarte mândri de această realizare remarcabilă!”, a spus Adrian Mironescu.

Vezi pe AICI lista completă a câștigătorilor ,,2021 Transform Awards Europe”

Articole similare