Politic

Avrămescu: „Voi avea o inițiativă legislativă pentru eliminarea roboților de la call center-ul unui furnizor”

A început o nouă sesiune parlamentară, iar deputatul Gabriel Avrămescu are în plan să bifeze mai multe inițiative legislative utile tuturor cetățenilor, una dintre ele fiind cea care privește îmbunătățirea relației dintre furnizorii de servicii și clienții acestora. Deputatul liberal dorește ca atunci când clienții apelează telefonic un furnizor de servicii să nu le mai răspundă roboții cu mesaje predefinite, ci să răspundă direct o persoană din cadrul companiei care să-i ajute pe clienți să-și rezolve problema.

În prezent, timpul de așteptare pentru a lua legătura cu un operator ajunge la zeci de minute bune, aceasta dacă omul de rând reușește să deslușească meniul întortocheat, care face trimitere la diverse taste, lucru cu care nu toți oamenii se descurcă, în special cei mai în vârstă, după cum mai menționează deputatul buzoian.

„Voi avea o inițiativă legislativă pentru eliminarea roboților atunci când suni la call center-ul unui furnizor. Este o situație inadmisibilă la care s-a ajuns. Când suni la call center ai nevoie să vorbești direct cu un om care să te ajute în problema ta, nu cu un robot. Oamenii în vârstă din mediul rural nu știu nici să folosească tableta, nici să facă conturi pe toate site-urile furnizorilor și acolo e nevoie de această comunicare directă. Eu am sunat la bancă și am așteptat 30 de minute ca să fiu preluat de un operator. Ne dorim digitalizare, dar hai să vedem cu ce costuri și până unde”, a transmis președintele organizației județene a PNL, Gabriel Avrămescu.

Liderul liberalilor buzoieni a menționat că există o inițiativă asemănătoare în Spania, unde toți furnizorii au eliminat roboții din comunicarea telefonică cu clienții, iar acest lucru a dus la îmbunătățirea serviciilor oferite clienților și creșterea încrederii între client și furnizor.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker