Economic

Aranjarea spațiului de lucru: 5 accesorii must-have

Spațiul de lucru este locul în care de multe ori îți petreci cea mai mare parte din zi. Fie că este vorba de sarcinile pe care le ai de îndeplinit la locul de muncă, fie că te pregătești pentru examene importante și grele, trebuie să îți creezi mediul potrivit. Astfel îți vei valorifica timpul și energia într-un mod cât mai eficient. 

Iar aceste aspecte depind în mare măsură de modul în care îți amenajezi spațiul de lucru, astfel încât să ai la îndemână tot ce îți este absolut necesar pentru a avea rezultate cât mai bune. Iată 5 accesorii must-have cu care îți poți amenaja spațiul de lucru și care se vor dovedi extrem de utile în activitatea ta de birou:

1. Calendar de birou

Probabil nimic nu te stimulează mai bine decât cifrele, respectiv termenul până la care trebuie să trimiți un proiect, deadline-urile care se apropie cu pași repezi, ziua în care trebuie să intri în ședință. 

Un calendar în care să îți evidențiezi zilele importante într-o lună, astfel încât să ai certitudinea că nu uiți nimic, se poate dovedi mai util decât ai crede.

2. Accesorii ușor de folosit

Dacă lucrezi de acasă, cu siguranță depinzi de laptopul sau computerul tău în îndeplinirea diferitelor sarcini zilnice. Pentru un spațiu de lucru cât mai bine organizat, asigură-te că integritatea dispozitivelor este impecabilă, fie că vorbim de microfon, căști, camera web sau tastatură. 

Ai grijă de aceste dispozitive astfel încât să ai siguranța folosirii lor în cele mai bune condiții. Ar fi ciudat să le explici colegilor că n-ai putut intra în ședință deoarece a fost nevoie să cauți tastaturi de laptop Power Laptop deoarece cea veche tocmai ți se stricase, nu?

3. Un scaun confortabil

Absolut necesar pentru a păstra o poziție corectă atunci când petreci mult timp la birou, un scaun confortabil este unul dintre cele mai importante accesorii pe care spațiul tău de lucru trebuie să îl conțină. 

Asigură-te că scaunul ales se potrivește înălțimii tale, astfel încât să îți asigure o poziție confortabilă pentru coloană atunci când lucrezi sau înveți.

4. O lampă de birou

În special pentru zilele de iarnă în care se întunecă mult mai rapid este recomandat să folosești o lampă de birou în loc să pornești lumina în întreaga cameră. Te va ajuta să te concentrezi mai bine asupra sarcinilor de lucru și să economisești energia electrică. 

Poți opta pentru un model care să se potrivească și cu culoarea laptopului sau calculatorului tău, dar și cu celelalte lucruri și dispozitive prezente în biroul tău.

5. Un suport pentru picioare

Deși ar putea suna ciudat, un suport pentru picioare poate fi soluția salvatoare atunci când nu ai timp să iei pauze și te confrunți cu momente de amorțire a picioarelor. 

Vei putea minimaliza impactul pe care presiunea îl are asupra picioarelor și spatelui și, în același timp, îți vei putea îmbunătăți postura de lucru. Nu uita că este extrem de important să îți programezi pauze în care să te recreezi și reîncarci cu energie pozitivă!

Acestea sunt doar 5 dintre accesoriile must-have pe care le-ai putea folosi în amenajarea spațiului tău de lucru. Atât timp cât mediul în care te ocupi de îndeplinirea sarcinilor tale zilnice se potrivește personalității tale și modului tău de lucru, cu siguranță lucrurile vor fi mult mai ușor de gestionat, iar rezultatele mult mai satisfăcătoare. 

 

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker