Un buzoian în boardul Distribuţie Energie Electrică România
Distribuție Energie Electrică România are o nouă conducere. Este vorba despre Lucian Peneş, care, prin noua poziţie, este responsabil de activitatea financiară a Distribuţie Energie Electrică România (DEER), conform unui comunicat de presă.
„Sunt bucuros să contribui, prin acest rol, la strategia de dezvoltare a companiei, a celui mai important operator de distribuţie a energiei electrice din România. Priorităţile oferite de această poziţie vizează alinierea strategiei companiei la principii de profitabilitate financiară, îmbunătăţirea proceselor financiare cu rol de asigurare a continuităţii activităţii şi alinierea lor la necesităţile operaţionale ale companiei, asigurarea unei imagini integrate asupra performanţei şi valorii companiei (corelată cu perspectiva acţionarilor şi a pieţei economice în care compania îşi desfăşoară activitatea)”, a declarat Lucian Peneş, Director Financiar DEER.
Lucian Peneș este absolvent al Colegiului Național „B.P. Hasdeu” Buzău, al Academiei de Studii Economice și al unui M.B.A. la University of Sheffield. A deținut funcții de top management în companii importante, la nivel național și internațional, acumulând expertiză în management financiar, raportare și analiză financiar-contabilă, precum și consultanță financiară.
„Suntem bucuroși să avem în echipa DEER un coleg cu experiența și expertiza lui Lucian, și sunt convinsă că venirea lui în conducerea executivă a companiei va aduce valoarea adăugată de care aveam nevoie în realizarea obiectivelor strategice ale companiei”, a declarat Mihaela Rodica Suciu, Director General DEER.
Distribuţie Energie Electrică România (DEER), parte a Grupului Electrica, acoperă 18 judeţe, din trei zone geografice, reprezentând 40,7 la sută din teritoriul României. Compania îşi desfăşoară activitatea în judeţele Alba, Bihor, Bistriţa-Năsăud, Braşov, Brăila, Buzău, Cluj, Covasna, Dâmboviţa, Galaţi, Harghita, Maramureş, Mureş, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Sălaj şi Vrancea, oferind servicii pentru peste 3,8 milioane de utilizatori, prin intermediul unei reţele de distribuţie de aproximativ 201.082 kilometri, se mai arată în comunicat.