Economic

7 moduri de a va construi prezenta online

Daca tocmai v-ati inceput afacerea sau sunteti  nou in lumea antreprenoriala atunci sunteti pe cale de afla ca procesul de construire a unei prezente online poate fi consumator de timp si frustrant.  Construirea prezentei online este foasrte importanta pentru o afacere dar nu e ceva ce se intampla peste noapte si tocmai de aceea poate fi frustrant.

Prezenta dvs. online este foarte importanta pentru ca permite utilizatorilor sa va gaseasca, sa interactioneze cu dvs. si sa va cunoasca, sa va placa si sa aiba incredere in dvs.

Ce inseamna „prezenta online”?

Prezenta online reprezinta suma tuturor identitatilor pe care le-ati creat (atat personale, cat si de afaceri) si interactiunile pe care aceste identitati le-au stabilit si la care au participat, in mediul online.

Prezenta dvs. online are o acoperire foarte larga si atunci cand este construita cu succes poate contribui la cresterea notorietatii brandului dvs. si va poate castiga fani, urmaritori, clienti potentiali, clienti fideli si orice altceva doriti pentru afacerea dvs.

Cum incepeti sa va construiti prezenta online

Exista multe lucruri de luat in calcul in construirea prezentei dvs. online – de la stabilirea obiectivelor afacerii dvs., la crearea diferitelor profiluri si conturi pe social media, crearea unui site web sau stabilirea celor mai bune moduri de a va implica si interactiona intre aceste medii diferite.

7 moduri de a incepe sa va construi prezenta online

1. Stabiliti strategia: Care sunt obiectivele dvs. si cum veti urmari progresul?

In primul rand, este important sa intelegeti care sunt obiectivele dvs. de afaceri – atat pe termen scurt, cat si pe termen lung.

Pe masura ce incepeti sa va construiti si sa va dezvoltati prezenta online, ar trebui sa va intrebati in mod constant in ce mod eforturile dvs. online va ajuta sa mai faceti un pas catre atingerea obiectivelor dvs. de afaceri.

Scrieti-va obiectivele si urmariti progresul acestora. Doriti sa va asigurati ca ceea ce faceti online va ajuta sa faceti un pas catre atingerea obiectivelor. Urmariti progresul cel putin lunar, pentru a va asigura ca sunteti pe drumul cel bun. Programati aceste verificari in avans, astfel incat sa nu uitati sa le faceti.

2. Construiti o platforma solida

Pentru majoritatea intreprinderilor mici si antreprenorilor, construirea unei platforme solide incepe cu construirea website-ului (care este baza prezentei dvs. online).

Site-ul dvs. web este punctul dvs. central: un loc unde utilizatorii pot merge pentru a afla mai multe despre ceea ce aveti de oferit, pentru a va contacta si pentru a interactiona cu continutul dvs.

Website-ul trebuie sa contina unele lucruri cum ar fi:

  • un mesaj clar (despre ce este afacerea dvs.),
  • sa fie usor de navigat,
  • sa oferiti un mic cadou (astfel incat sa puteti incepe sa va construiti o lista de e-mailuri),
  • o pagina de contact,
  • o pagina cu informatii despre compania dvs. si
  • un anumit tip de continut  valoros.

SEO este, de asemenea, o piesa importanta a puzzle-ului. Nu sunteti un specialist SEO? Este in regula. Exista o multime de resurse excelente care va pot ajuta.

Google Keyword Planner este o resursa excelenta daca doriti sa incepeti sa aflati dupa ce cuvinte cheie doriti ca site-ul dvs. sa se claseze.

Atunci cand vine vorba de website-ul dvs. si construirea unei platforme solide, alegeti un serviciu de gazduire web de calitate. Performanta si viteza de incarcare a website-ului poate face diferenta intre succesul sau esecul afacerii dvs. In plus, datele clientilor dvs. vor fi securizate si veti obtine un ranking mai bun in motoarele de cautare.

3. Optimizati si imbunatatiti constant

Nu va blocati gandindu-va ca nu puteti pune continut pe website pana nu este perfect. Nu va fi niciodata perfect.

Incepeti, stiind ca veti continua sa imbunatati intotdeauna continutul si ceea ce aveti de oferit. Cautarea continua a modalitatilor de imbunatatire si optimizare a site-ului si a continutului post-lansare este de 100 de ori mai buna decat a nu lansa website-ul.

Construirea prezentei online este un proces. Cu cat asteptati mai mult pentru a incepe, cu atat va dura mai mult sa va atingeti obiectivele.

4. Oferiti continut coerent si valoros

Fie ca este vorba de site-ul dvs. web, de o comunitate online, de podcast-ul dvs., de un canal YouTube sau de retelele sociale, ar trebui sa cautati intotdeauna sa oferiti publicului dvs. continut coerent si valoros.

Acesta este unul dintre cei mai importanti pasi pe care trebuie sa va concentrati. Crearea de continut consistent si valoros va va ajuta sa castigati credibilitate si autoritate in industria sau nisa dvs. si, de asemenea, sa oferiti oamenilor un motiv pentru care ar dori sa va urmeze.

Cresterea si vizibilitatea dvs. online depind de faptul ca aveti un plan solid de creare a continutului. In plus, fiecare dintre canalele dvs. de socializare este o oportunitate pentru dvs. de a oferi valoare adeptilor dvs.

5. Fiti social si implicat

Unul dintre marile avantaje ale Internetului este ca va permite sa fiti peste tot insa tineti cont ca  a fi social nu inseamna a fi prezent pe toate canalele social media.

Retelele sociale pot fi un instrument grozav de marketing. Veti putea dezvolta o relatie puternica cu cei care va cunosc, va plac si au incredere in dvs.

6. Incepeti sa construiti relatii

Ceea ce este cu adevarat important, legat de relatii si prezenta online, este necesitatea de „a fi vazut”. Daca nimeni nu va cunoaste atunci probabil ca nici website-ul dvs. nu va fi accesat, nici profilul de Facebook, de Instagram si asa mai departe.

Prin urmare, care este cel mai bun mod de a atrage persoane in lumea dvs.?

Gasiti un grup sau o comunitate online care este formata din persoane care impartasesc aceleasi interese sau care conduc afaceri similare cu dvs. Apoi, incepeti sa construiti relatii cu ei, oferind continut valoros si fiind un membru activ in grupul respectiv. Daca sunteti la inceput de drum cu afacerea dvs., persoanele din grup va pot prezenta altor persoane din industria sau nisa dvs.

In mod similar, ar trebui sa gasiti un grup sau o comunitate de persoane care se potriveste cu descrierea publicului dvs. tinta. Aderarea la acest tip de comunitate are potentialul de a va oferi informatii nepretuite despre preferintele publicului. In plus, va poate ajuta sa creati continutul exact pe care acest public si-l doreste.

7. Guest posturi si podcast-uri

Un Guest post este un articol/postare pe care il publicati pe un alt blog decat al dvs., dar sub semnatura proprie. Conectarea cu marcile existente si solicitarea de a posta ca oaspete sau de a fi oaspete pe podcastul altora au o serie de beneficii. Nu numai ca va ajuta sa construiti noi relatii, ci si sa va prezentati numele si marca in fata unui public complet nou.

Timp si Rabdare

Puteti incepe sa va construiti prezenta online astazi, dar de unde stiti daca functioneaza?

Ei bine, este important sa testati diferite lucruri, sa va urmariti progresul si sa aflati ce functioneaza cel mai bine pentru dvs., in primul rand. Pana nu luati masuri si nu le incercati, nu veti sti daca vor functiona.

Dupa cum vedeti, construindu-va o prezenta online detineti un potential imens pentru a va face cunoscut pe dvs. si afacerea dvs. prin diferite canale online. Insa este nevoie de timp si este important   sa fiti dispus sa aveti rabdare.
Daca puteti incepe sa construiti o platforma puternica, sa creati continut consistent si valoros, sa stabiliti o prezenta pe social media si sa construiti relatii semnificative online, atunci castigul va fi de partea dvs.

 

 

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker