miercuri, 15 iulie 2020

6 idei de organizare a biroului de acasa care vor face ca munca sa fie mai usoara

In lumina ultimelor evenimente, lucratul de acasa prinde amploare, iar semnele arata ca acest fenomen se va extinde si mai mult de acum incolo.

Insa, pentru a putea fi eficient, ai nevoie de un spatiu din casa rezervat muncii si este foarte important ca acesta sa fie bine organizat.

Nu numai ca un birou bine pus la punct va arata mai bine si mai primitor, dar te va motiva sa te apuci de treaba, mai ales daca inainte de acest lucru nu esti nevoit sa strangi gramezi de hartii.

Cu tablite de pluta, organizatoare si suporturi pentru documente, vei gasi pentru fiecare obiect un loc special, ceea ce inseamna ca vei stii exact unde sa-l cauti atunci cand vei avea nevoie de el si nu va trebui sa scormonesti prin toate sertarele.

Iata cateva metode simple, dar extrem de eficiente pentru a-ti aranja spatiul de lucru de acasa!

  1. Prinde un raft deasupra biroului

Extinde-ti spatiul de lucru cu doar cateva batai de ciocan, facand loc pentru cateva carti sau dosare in plus.  De asemenea, este o modalitate buna pentru a decora spatiul cu cateva opere de arta sau obiecte personale, cum ar fi fotografiile cu familia, care sa-ti dea o stare de bine atunci cand lucrezi.

  1. Creeaza un spatiu de organizare

Asigura-te ca ai suficient spatiu in partea de sus a biroului pentru a-ti planifica munca, prin agatarea unor organizatoare direct pe perete. Prinde o placa de pluta pentru a-ti pastra calendarul, programul sau lista de activitati. Poti opta pentru o varianta facuta de tine sau poti achizitiona una.

  1. Un sertar pentru depozitare

Daca alegi un design modern si minimalist al biroului, pentru a avea suficient loc pentru toate obiectele necesare, alege si un corp cu sertare pe care sa il asezi langa.

  1. Pune accesoriile la margine

Fiecare birou are nevoie de o lampa si un suport de pixuri, dar asezarea acestora la intamplare va face ca lucratul sa fie mai dificil. Asadar, obiectele pe care nu le folosesti permanent, impinge-le spre marginea mesei, iar parte din centru pastreaz-o pentru laptop sau pentru scris.

  1. Transforma hartiile in decor

Cartile de vizita, notitele vechi si alte hartiute pe care nu vrei sa le arunci nu trebuie sa stea imprastiate pe birou. Agata cateva plicuri de la e-raft.ro pe perete pentru a crea un fel de suporturi si depoziteaza-le acolo. Pe langa faptul ca te va scapa de dezordine, va arata si foarte interesant si creativ.

  1. Foloseste separatoare pentru sertar 

Principiul este acelasi pe care il foloseste si in bucatarie pentru a organiza tacamurile. Foloseste separatoare pentru sertar pentru a pune fiecare obiect in compartimentul sau. Astfel, cand ai nevoie de o notita, de o carte de vizita sau de un card de memorie va fi usor sa le gasesti.

Asadar, daca iti doresti un spatiu bine pus la punct, care sa nu te streseze si care sa-ti permita sa te concentrezi asupra a ceea ce este cu adevarat important, si anume sa iti faci treaba cat mai bine, incearca aceste metode de organizare.

 

loading...
error: Content is protected !!