marți, 07 iulie 2020

4 idei de antrenament, în curte sau pe terasă

Dacă te-ai hotărât să te antrenezi în curtea sau pe terasa casei, te poți bucura de numeroase exerciții care te mențin în formă. Nu trebuie decât să alegi spațiul potrivit și să-l adaptezi funcție de activitățile pe care le vei face.

Vrei să afli cum poți să faci sport acasă și pe ce antrenamente să pui accent? Ține cont de recomandările noastre, astfel încât să faci mișcare acasă, indiferent dacă ești începător sau profesionist!

Exerciții pe saltea

Din fericire, poți recrea exercițiile dintr-o sală de fitness la tine acasă, pe terasă sau în curte, funcție de spațiul disponibil. Exercițiile la îndemâna oricui sunt cele care se realizează pe o saltea de sport. Aceasta poate fi folosită pentru activități de tip yoga sau pentru tonifierea corpului. Optează pentru o saltea confortabilă, cu proprietăți anti-alunecare, care te ajută să previi accidentările.

Saltelele pot fi cumpărate din orice magazin cu articole sportive și sunt perfecte pentru flotări, dar și dacă vrei „să lucrezi“ abdomenul, spatele sau picioarele. Folosește salteaua pe terasă, ca să nu faci mișcare direct pe podea și să nu-ți rănești spatele.

Exerciții cu greutăți improvizate

Vrei să-ți tonifiezi brațele? Lucrează acasă, cu greutăți, pentru a-ți întări mușchii pieptului, tricepșii și bicepșii. Iată cum poți să faci acasă greutățile, pentru un antrenament în curte:

  • Folosește sticle din plastic, umplute cu apă sau cu nisip, cu ajutorul cărora să-ți duci la bun sfârșit exercițiile pentru brațe. Aceste sticle pot fi legate și de o bară metalică sau de un băț gros, din lemn.

Dacă nu te mulțumesc aceste improvizații, achiziționează-ți gantere reglabile, cu discuri, pe care să le folosești pentru exercițiile din propria curte.

Exerciții cu taburetul, scaunul sau banca 

Vrei să creezi o sală de sport la tine în curte? Vei avea nevoie de câteva scaune, de bănci sau de tabureți, ideale pentru antrenamentul în care ai nevoie de sprijin. O bancă din lemn te ajută să execuți flotările pe coate, sprijinindu-ți mâinile, astfel încât să dezvolți mușchii brațelor.

Taburetul, scaunul sau banca pot servi ca suport pentru exercițiile cu trepte, care îți întăresc mușchii coapselor și ai gambelor. Aceste exerciții sunt simple – nu trebuie decât să pășești cu un picior, apoi să-l cobori și să repeți cu celălalt picior aceeași mișcare.

Pentru că 15 minute de sărit coarda reprezintă echivalentul a 30 de minute de alergare, un astfel de obiect te ajută să te menții în formă. Poți face aceste sărituri dimineața sau seara, în curte. Dacă soarele este prea puternic când te antrenezi, poți găsi șepci pentru bărbați, moderne și confortabile, care te ajută să-ți duci exercițiile la bun sfârșit.

Exerciții ușoare, pentru interior și exterior

Indiferent dacă alegi să faci exerciții în cameră, pe terasă sau afară, acestea sunt indicate pentru începători sau avansați și te ajută să-ți antrenezi mușchii:

  • Genuflexiunile, care antrenează mușchii fesieri și bicepșii, dar și abdominalii.
  • Flotările, care te ajută să tonifiezi mușchii pectorali, brațele și abdomenul
  • Planșele, exerciții ideale pentru mușchii abdominali și fesieri.
  • Fandările
  • Săriturile
  • Ridicările pe vârfuri 

Te poți antrena de cel puțin patru ori pe săptămână, astfel încât să lucrezi toate grupele de mușchi iar corpul să se dezvolte armonios.  

loading...
error: Content is protected !!