Administrație

„Ţinutul Buzăului” a intrat în competiţia Destinaţia Anului 2024

Consiliul Județean Buzău şi serviciul propriu pentru Dezvoltarea şi Promovarea Turismului în Buzău au înscris Geoparcul UNESCO „Ţinutul Buzăului” în competiția Destinaţia Anului, pentru ca, prin valorile sale naturale și culturale, să încerce să convingă şi să obţină cât mai multe voturi, iar la final să obţină, de ce nu, primul loc în preferinţele românilor ca atracţie turistică.

Conform datelor preluate de pe pagina oficială a organizatorului, înscrierile s-au făcut în perioada 31 ianuarie–15 martie, după care a avut loc un proces de jurizare, etapă în care Buzăul, prin trei locaţii –  Hadar Chalet la categoria „Cazări epice boutique”, Conacul Grigorescu și Cetățuia Hotel&Restaurant la categoria „Experiențe gastronomice” -, la care se adaugă oferta turistică a Ţinutului Buzăului, la categoria „Tărâmuri cu tradiţie şi istorie”, a obţinut, pentru fiecare în parte, majoritatea voturilor din cele 100 exprimate, din partea specialiştilor pe domeniu.

Iată care sunt categoriile de participare în competiţia naţională Destinația Anului:  „Wellness”, „Atracții cultural-educative”, „Stațiuni turistice”, „Tărâmuri cu tradiție și istorie”, „Cazări epice-boutique”, „Experiențe gastronomice”, „Orașe care inspiră”, „Regiuni eco-turistice”, „Sat de poveste”, „Cazări epice-resorturi”, „Distracție și aventură”.

În paralel, Consiliul Județean Buzău, prin Serviciul pentru Dezvoltarea şi Promovarea Turismului, a lansat o nouă campanie de promovare a obiectivelor, locurilor, oamenilor, gastronomiei, tradițiilor și legendelor din judeţul Buzău. Iniţiativa, susţinută exclusiv de angajații Serviciului pentru Dezvoltarea şi Promovarea Turismului, constă în realizarea unor videoclipuri de promovare, cu o durată de maxim 90 de secunde, toate cuprinse în rubrica „La noi în Buzău”. Videoclipurile sunt lansate pe pagina de Facebook
Descoperă Buzăul şi pe pagina de Instagram cu aceeași denumire, conturile oficiale ale Consiliului Județean Buzău pentru promovare turistică.

 

Ce este Destinația Anului

  • Cea mai importantă competiție pentru destinații turistice din România. Competiția Destinația Anului se bazează exclusiv pe obiectivitate, nu este suficient să plătești o taxă de înscriere pentru a câștiga un premiu. Câștigătorii sunt desemnați de voturile unui Juriu de experți (peste 100), Vot Public (sute de mii de voturi) și Cercetare Sociologică reprezentativă național (mii de respondenți).
  • O platformă multimedia care inspiră românii pe tot parcursul anului. Promovând nu doar destinațiile câștigătoare, ci orice colț frumos al României. Zecile de milioane de impresii online și vizualizări TV, miile de preluări în presa centrală și în pagini adresate turiștilor străini, sutele de postări ale influencerilor parteneri fac din Destinația Anului un vehicul puternic de promovare.
  • Un proiect de educație pentru manageri de destinație, publici și privați. Educăm sectorul emergent al managementului de destinație prin articole, cercetări originale, conferințe și schimb de bune practici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker