Economic

Lucrezi de acasă? Top 3 modalități prin care să-ți creezi mediul de lucru ideal

Perioada de lockdown a schimbat multe în felul în care lucrăm zi de zi, mai ales în flexibilitatea programului și a mediului de lucru. Mulți oameni au ales să-și mute biroul acasă, iar după terminarea pandemiei nu s-au mai întors la muncă, ci au decis să continue lucrul din confortul propriei locuințe. Avantajele existente se află de ambele părți, iar astfel  multe firme au ajuns să desființeze clădirile de birouri sau le-au mutat în spații mai mici și angajații se bucură de timp economisit pe naveta la muncă și un loc mai confortabil de unde să lucreze. În articolul de azi o să discutăm despre trei modalități prin care să-ți amenajezi spațiul de muncă potrivit nevoilor tale, chiar la tine acasă.

Iată 3 sfaturi utile pentru a-ți amenaja biroul la tine acasă:

Organizare și ergonomie

Un mediu de lucru ordonat și ergonomic este cheia succesului în munca de acasă. Asigură-te că biroul tău este bine organizat și că ai la îndemână toate instrumentele și documentele de care ai nevoie. Dacă îți construiești un spațiu de la 0 ar fi indicat să investești în mobilier calitativ cum ar fi un scaun confortabil și o masă de lucru la înălțimea potrivită pentru a preveni disconfortul și durerile de spate. În plus este recomandat să setezi iluminatul în așa fel încât să-ți încurajeze capacitatea de concentrare. Plasează biroul într-o zonă bine luminată natural sau investește într-o lampă de birou cu lumină reglabilă. Este recomandat să eviți orice tip de reflexie pe ecranul computerului pentru a vedea clar și a împiedica obosirea ochiilor.

O conexiune bună la internet și aparatură performantă

Pentru a avea rezultate maxime la locul de muncă, este important să-ți asiguri un mediu de lucru avansat unde să ai posibilitatea de a face performanță. Asigură-te că ai un laptop performant, un monitor extra dacă simți nevoia, o imprimantă, un scanner și orice îți mai trebuie pentru a-ți putea desfășura munca în condiții optime. Asigură-te că ai o conexiune internet stabilă și rapidă pentru a-ți desfășura task-urile de zi cu zi, dar și pentru a participa la ședințe și call-uri în diverse situații. Recomandat ar fi să investești în echipamente de rețea de înaltă calitate și să folosești diverse programe de securitate pentru a proteja datele sensibile.

Asigură-te că ai un plan de urgență

Existența unui plan de urgență în cazul în care rămâi fără internet sau electricitate este esențială atunci când lucrezi de acasă. Investește într-un sistem de alimentare continuă (UPS) care te va ajuta să-ți poți continua munca pe o perioadă limitată în cazul unei pene de curent. Alege bateriile AGM pentru UPS-ul tău care te vor ajuta să-l menții încărcat și gata de funcționare în caz de urgență. Dacă se întâmplă să rămâi fără conexiune la internet, asigură-te că ai opțiunea de hotspot sau date de pe telefonul mobil. Comunicarea și o bună conexiune cu colegii de la muncă te va ajuta să faci față situațiilor de urgență și să le rezolvi mai rapid.

Așadar, munca de acasă poate fi plină de beneficii, dar vine și cu responsabilități. Amenajează-ți propriul colț dedicat lucrului și asigură-te că desparți zona personală de cea profesională în mod adecvat.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker