Cultură

FOTO | Muzeul Județean reia atelierele care îi ajută pe copii în gestionarea emoțiilor

Reprezentanții Muzeului Județean Buzău anunță că începând de luni, 10 mai, se reiau atelierelor de dezvoltare personală pentru elevi, organizate în cadrul proiectului „Back to Life, Back to Culture, Back to School”, realizate în parteneriat cu Direcția Generală pentru Asistență Socială și Protecția Copilului Buzău și Club Rotary Buzău. „Copiii și adolescenții vor avea prilejul să descopere lucruri noi despre universul lor interior, să învețe câteva tehnici care să-i ajute în gestionarea emoțiilor negative și să dezvolte atitudini pozitive față de sine și față de ceilalți”, reamintesc specialiștii instituției.

Luni, 10 mai, sunt planificate workshopurile „Sunet și echilibru”, „Debate”, „Bunele maniere”, „Călătorie în țara emoțiilor I” și „Emoții vizuale”.

Atelierele organizate până acum au avut un feedback foarte bun din partea elevilor, părinților și a cadrelor didactice, spune managerul instituției, Daniel Costache: „Feedbackul a fost unul foarte bun, în primul rând din partea participanților, în al doilea rând din partea părinților și a cadrelor didactice, pentru că îi ajută pe cei mici să-și gestioneze emoțiile mult mai bine decât o făceau înainte. Dacă noi, adulții, percepem acești aproape doi ani într-un anume fel, pentru copiii de 13-14 ani, un an și jumătate înseamnă aproape jumătate dintr-o etapă de viață, și este clar că această perioadă este cu totul altfel percepută de ei și este firesc să ne implicăm să îi facem să își gestioneze mai bine emoțiile și trăirile. Ceea ce se întâmplă în cadrul proiectului <Back to Life, Back to Culture, Back to School> răspunde unei astfel de necesități. Proiectul se desfășoară pe bază de voluntariat din partea specialiștilor, iar răspunsul copiilor este unul încurajator, pentru că le place să participe la activități în cadrul muzeului și înțeleg în acest fel și mai bine perioada pe care o traversează”, spune managerul Muzeului Jude­țean, Daniel Costache.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker