Actualitate

FOTO / Compania de Apă, campanie de informare adresată copiilor

Compania de Apă Buzău implementează „Proiectul Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Apă Uzată din Județul Buzău, în perioada 2014 – 2020”, un amplu proiect de investiții cu finanțare din partea Uniunii Europene. Proiectul de investiții reprezintă o nouă etapă semnificativă în cadrul extinderii și modernizării infrastructurii de alimentare cu apă, colectare și evacuare ape uzate din aria de operare a Operatorului Regional Compania de Apă SA Buzău, continuând procesul investițional derulat prin Programele ISPA, SAMTID și POS Mediu de creare și dezvoltare a sistemelor regionale în sectorul apei.

„În cadrul acestui proiect, desfășurăm o campanie de informare și publicitate în care sunt prevăzute acțiuni ce au ca scop asigurarea transparenței privind finanțarea europeană a proiectului, prin informarea cetățenilor/publicului cu privire la fondurile proiectului, beneficiile aduse populației, rezultatele preconizate în urma implementării proiectului. Parte din campania de informare și publicitate se adresează copiilor datorită potențialului de diseminare a informațiilor transmise copiilor în cercul familial și al prietenilor. Campania de informare și publicitate adresată copiilor are la bază necesitatea încurajării unor deprinderi bune, încă din copilărie, în ceea ce privește consumul rațional de apă și protecția mediului înconjurător”, transmite Compania de Apă într-un comunicat.

În acest sens, în data de 28 septembrie, Compania de Apă a organizat o acțiune de educare ecologică, informare și de promovare a „Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată în județul Buzău, în perioada 2014-2020” cu elevi din școlile localităților Gura Dimienii, Valea Părului, Mânzălești, Lopătari și Beceni.

Evenimentul a avut loc la Căminul Cultural din localitatea Gura Dimienii, din comuna Beceni, participând un număr de aproximativ 150 de elevi din ciclul gimnazial ai școlilor menționate și cadre didactice însoțitoare. În cadrul evenimentului, organizatorii au distribuit materiale de promovare ca au constat în ghiozdane, șepci, tricouri, caiete de matematică și dictando, pliante cu informații adecvate copiilor. „Prin informarea și educarea copiilor, sperăm să crească gradul de conștientizare și să aibă loc schimbări pozitive în comportamentul lor față de apă și mediul înconjurător!”, mai transmite Compania de Apă.

 

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker