sâmbătă, 19 septembrie 2020

De ce să comanzi online produse de papetărie și birotică

În ciuda faptului că suntem în secolul XXI și folosim tehnologii avansate, avem nevoie de papetării. Nici o tehnologie nu poate elimina complet instrumentele de scris, hârtia, produsele de curățenie sau de protocol, prin urmare vom avea încă multă vreme nevoie să achiziționăm de undeva aceste produse.  

Există o sumedenie de articole de papetărie și birotică pentru birou, iar librăriile nu se pot aproviziona cu toate produsele care există pe piață. În același timp, cei care au nevoie de produsele de papetărie și birotică pot dori anumite obiecte, produse ale unor anumite branduri și nu altele. Așa se face că nu întotdeauna ieșim prea încântați de la papetărie sau convinși că am luat exact ceea ce aveam nevoie sau ce doream.

Problema aceasta are o rezolvare foarte simplă și la îndemâna oricui: achiziționarea online de produse de papetărie și birotică pentru birou. De ce să comanzi produsele de care ai nevoie online? Din mai multe motive:

  • În online există mai multă diversitate: dacă vei comanda produsele online, ai mai multe șanse să găsești exact produsul pe care îl cauți, fără să mai fii nevoit să umbli după el din magazin în magazin. În plus, ai la dispoziție o ofertă foarte diversă de produse. Chiar dacă nu ai în vedere un anumit obiect, în online găsești atât de multe din categoria vizată de tine încât poți opta pentru cel mai bun produs pentru nevoile tale. 
  • În online produsele sunt de calitate: dacă ai crezut că în online se găsesc produse de slabă calitate te-ai înșelat. În general, papetăriile se aprovizionează cu produse despre care știu că se vând. Nu întotdeauna acestea sunt de cea mai bună calitate, în principal deoarece calitatea se reflectă adesea în preț. Practic, atunci când cumperi ceva dintr-un magazin ai toate șansele să cumperi produse la o calitate pe care au stabilit-o alții. Te încadrezi într-un anume trend. În online, poți să găsești produsele care au calitatea dorită de tine, fără să mai depinzi de preferințele altor cumpărători sau de posibilitățile de stocare ale papetăriei respective.  
  • La birou ai nevoie de birotică și papetărie de rezervă: munca la birou presupune productivitate. Orice întrerupere poate fi supărătoare, mai ales când este vorba de căutatul unui produs sau accesoriu de care ai nevoie imediat. Este necesar așadar să ai produse de rezervă la care angajații să poată apela când au nevoie.   
  • Economisești timp: nu trebuie să te mai deplasezi prin oraș pentru a achiziționa papetăria și birotica de care afacerea ta are nevoie. Poți folosi acel timp pentru afacerea ta.
  • Prețurile sunt mai mici în online: și nu numai că prețul produselor este, de foarte multe ori, mai avantajos ca în papetării, dar în mediul online poți beneficia de reduceri de care nu ai niciodată parte când cumperi direct din magazin.  
  • Găsești toate produsele la un loc: produsele de care ai nevoie se află la un click distanță: instrumente de scris, tehnică de birou, produse pentru organizare și arhivare, hârtie, accesorii IT pentru imprimanta și computerul tău (cartușe, tonere), articole promoționale, produse de curățenie și protocol. Este bine să știi că produsele de birotica de genul pixurilor, creioanelor, markerelor au de obicei o durată de viață mai scurtă, așa că este necesară achiziționarea mai multor produse de același fel. Pe de altă parte, produse ca lipiciul, mapele, agrafele de hârtie și capsele durează mai mult timp.
  • În online, poți salva comanda și o poți finaliza mai târziu: tot ce ai de făcut este să salvezi produsele în coșul de cumpărături. Poți reveni la ele mai târziu ca să completezi lista cu cele necesare, sau poți finaliza comanda. Trebuie doar să ții minte pe ce site ai intrat.
  • În online ai mai multe informații despre produse: se întâmplă acest lucru pentru că pe fișa de prezentare ai toate informațiile legate de produsul respectiv. Știi exact dacă el corespunde sau nu exigențelor tale. De asemenea, poți face cele mai bune alegeri numai atunci când poți face comparații între mai multe produse din aceeași categorie.
  • Poți cere la telefon orice fel de informații: dacă ai nevoie de informații suplimentare cu privire la comandă, plată, transport, data când ajunge comanda ai mereu la dispoziție pe site un număr de telefon la care poți suna oricând pentru a primi răspunsuri la întrebările tale de la consultanții firmei online, care vor fi mai mult decât bucuroși să te ajute cu toate informațiile. 
  • Comanda ta e în siguranță de îndată ce ai făcut-o: asta înseamnă că cineva se va ocupa de ea, va fi livrată rapid, indiferent de cantitatea comandată, toate produsele ajung în siguranță la tine. Dacă apar probleme de calitate lucrurile se rezolvă foarte ușor prin returul produsului, fie cu schimbarea lui, fie prin primirea banilor înapoi.
  • Tu alegi cum faci plata: poți să plătești pentru produsele de birotică sau echipamentele de birou comandate fie online cu cardul, prin numerar sau prin ordin de plată. Alegerea îți aparține.

Cumpărăturile online nu au fost niciodată mai ușoare și mai sigure.

 

loading...
error: Content is protected !!