Economic

Cum te ajută un soft de gestiune să îți dezvolți afacerea

Afacerea ta nu se mai dezvoltă deoarece ai prea multe aspecte de gestionat? Adevărul este că nu le poți face pe toate singur, dar nici fără instrumentele potrivite. Dacă simți că ești în impas, mai mult ca sigur a venit vremea să recurgi la tehnologie. Mai exact, la un soft de gestiune și inventar. Descoperă cum te poate ajuta un astfel de sistem să-ți dezvolți afacerea, din cele ce urmează. 

Creșterea profitului 

Creșterea profitului ține în principal de cât de bine îți faci treaba și cât de repede îți vinzi produsele. În acest sens nu poți ignora avantajele oferite de combinația dintre un sistem de gestiune și inventar și un sistem POS. Cum poate duce optimizarea afacerii la creșterea profitului? 

În primul rând, vei putea identifica produsele pentru care există cea mai mare cerere, iar prin achiziționarea lor vei putea crește și rulajul de marfă și vânzările. N-are rost să ocupi depozitul cu produse care nu sunt populare, nu? 

În plus, un soft de gestiune/sistem POS va ușura munca angajaților și va prelua din sarcinile lor. Automatizarea anumitor procese le va permite să realizeze mult mai repede și mai eficient activități precum recepția produselor sau inventarierea lor. În plus, documente precum lista de inventar sau rapoartele de vânzări pot fi generare din câteva click-uri. 

Simplificarea procesului de inventariere

Să faci inventarul pentru întreaga afacere este un proces care necesită o mulțime de timp și în același timp pune presiune atât pe tine, cât și pe angajați, mai ales dacă vorbim despre inventarul de la sfârșit de an, cel care este de departe cel mai complex. 

Ei bine, dacă implementezi un software de gestiune și inventar nu mai are sens să te temi de acest moment. Vei putea face recepția produselor printr-o simplă scanare, nu prin adăugare manuală, deci stocul va fi actualizat fără a fi nevoie de intervenția umană. În acest mod degrevezi angajații și scazi dramatic riscul erorilor umane. 

Așa cum ziceam și mai sus, lista de inventar se va genera automat și va fi bazată pe vânzările, recepțiile și retururile dintre inventarul cel mai recent și cel actual. Evident, toate datele vor fi centralizate. În ziua inventarului tot ce mai ai de făcut va fi să scanezi produsele și să le numeri. 

Această soluție este ideală mai ales dacă afacerea ta presupune mai multe puncte de lucru la care nu ai cum sau nu vrei să te deplasezi constant. Prin intermediul programului de gestiune poți verifica performanțele angajaților și situația vânzărilor și încasărilor din rapoartele automate. 

Sporirea mobilității 

Așa cum spuneam și mai sus, uneori nu vrei sau nu poți să te urci în mașină și să dai o fugă până la sediu sau la depozit. Cu ajutorul unui software de gestiune, nici nu ești nevoit! Multe programe vin la pachet cu opțiunea de a gestiona întreaga afacerea de oriunde, prin intermediul unei aplicații instalate pe dispozitivul tău mobil. 

Orice raport poate fi consultat automat de pe mobil și orice situație poate fi gestionată, atât timp cât ai acces la internet. Sistemul va transfera automat rapoartele în aplicațiile de contabilitate și poate trimite alarme pe telefon atunci când limitele setate pentru un stoc sunt depășite. Practic, poți verifica starea afacerii și de pe plajă când ești în vacanță, deși nu recomandăm. 

Așadar, merită să ai mereu o situație exactă a stocurilor? 

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker