Economic

Cinci tipuri de content marketing pe care trebuie să le faci în 2021

Conținutul a fost și va rămâne regele marketingului. Reclamele plătite ajută, dar și bulversează – e plin de reclame peste tot. Într-o eră supraaglomerată a marketingului, conținutul de calitate iese la lumină!

Astăzi vom discuta despre 5 tipuri de content marketing pe care orice afacere ar trebui să le întreprindă, pentru un viitor cât mai profitabil!

1. SEO

Dacă creezi blog-uri și conținut scris, trebuie să ții cont de SEO. Optimizarea motoarelor de căutare este crucială pentru afacerea ta, deoarece poate să-ți promoveze site-ul către un număr foarte mare de clienți. Motoarele de căutare vor analiza calitatea conținutului tău și alți factori ai site-ului și apoi te vor recomanda – sau nu – potențialilor clienți.

Până și o afacere locală poate fi promovată prin optimizarea motoarelor de căutare. SEO București poate fi practicat chiar și la nivel de cartier, pentru un restaurant, atâta timp cât colaborezi cu cineva care înțelege conceptul!

2. Conținut video

Dacă vrei să îți duci conținutul la următorul nivel, platformele precum Youtube sau Instagram Reels sunt soluția. Algoritmul Facebook continuă să pună pe primul loc videoclipurile în fața celorlalte postări. Astfel, putem spune că să faci conținut video este aproape obligatoriu în 2021.

De asemenea, acest tip de conținut poate genera calitate mai mare pentru clienții tăi, deoarece e mai simplu de consumat decât un articol scris – era podcast-urilor este încă în plină expansiune!

 3. E-mail marketing

Unele afaceri se pot folosi în mod foarte profitabil de e-mail marketing. În schimbul unui e-book sau a unei broșuri informative, poți primi e-mail-urile potențialilor tăi clienți. Apoi, aceștia pot primi de la tine e-mail-uri promoționale, în care le prezinți oferte, reduceri sau doar conținut în plus, special doar pentru cei care s-au abonat.

4. Social Media

Fie că vorbim de Instagram sau LinkedIn, Facebook sau Tik-Tok, social media este în continuare un canal ideal pentru orice afacere din perspectiva conținutului.

În momentul în care îți alegi canalul, ai mare grijă la nișa afacerii tale și la publicul țintă – dacă ai un azil de bătrâni, Tik-Tok-ul n-ar trebui să fie printre canalele tale! Alege cu grijă și tipul de conținut pe care-l faci. Acesta trebuie să se muleze pe platforma aleasă!

 5. Conținut generat de utilizatori

Clienții tăi pot fi motorul principal al strategiei tale de marketing. Dacă conținutul tău este unul care merită redistribuit sau ai un restaurant, iar mâncarea ta încântă mereu spectrul vizual, s-ar putea să ai foarte multe tag-uri pe social media de la clienții tăi.

Astfel, acest word-of-mouth, în care clienții tăi te promovează, poate reprezenta cea mai lucrativă metodă de a face content marketing, deoarece este gratis. Totuși, pentru a avea conținut generat de utilizatori, este necesar să fii autentic în tot ce faci!

(Sursa foto: https://images.unsplash.com/uploads/141103282695035fa1380/95cdfeef?ixid=MnwxMjA3fDB8MHxwaG90by1wYWdlfHx8fGVufDB8fHx8&ixlib=rb-1.2.1&auto=format&fit=crop&w=1948&q=80)

Articole similare