duminică, 28 februarie 2021

Care sunt etapele unui transport de mobila, realizat de o firma profesionista?

Daca aveti de efectuat un transport de mobila din Buzau in Bucuresti, in orice alt oras din tara sau vice-versa, este recomandat sa apelati la o firma cu experienta in domeniul respectiv.

Aceasta va va garanta ca bunurile dumneavoastra vor ajunge in deplina siguranta, ca toate cerintele pe care le aveti vor fi ascultate si ca nu vor exista incidente pe durata mutarii.

Apelarea la o astfel de companie reprezinta o solutie mult mai eficienta atat din punct de vedere financiar, cat si al timpului economisit decat daca ati muta mobila singur sau alaturi de prieteni.

In acest sens, vom folosi exemplul firmei de transport mobila Volsped, care din 2007, anul infiintarii sale, a realizat nu mai putin de 9.500 de mutari interne sau internationale, fie ca a fost vorba despre persoane fizice (mutari de locuinte) sau despre persoane juridice (mutari de birouri).

Mai exact, vom vedea care sunt etapele unei astfel de actiuni realizate de aceasta companie, dar si care sunt beneficiile dumneavoastra daca optati pentru serviciile sale.

Fara alte introduceri, iata care sunt pasii care trebuie urmati, de la primul contact cu firma din Capitala la momentul in care va puteti bucura ca toate obiectele dumneavoastra au ajuns la destinatie.

1. Contactarea serviciului de suport clienti.

Prima etapa este reprezentata, in mod logic, de contactarea companiei de transport mobila. Volsped va ofera trei variante: telefonic, pe e-mail sau prin intermediul formularului online.

In oricare dintre situatii, va trebui sa furnizati urmatoarele date: numele si prenumele, numarul de telefon, adresa de e-mail, numele companiei (in cazul persoanelor juridice) si subiectul mesajului (cerere de oferta, informatii livrare etc).

 2. Furnizarea detaliilor despre transport.

Angajatii Volsped va vor adresa cateva intrebari specifice despre transportul de mobila, pentru a afla detalii privind dimensiunile acestuia, distanta care trebuie parcursa, timpul pe care il aveti la dispozitie pentru efectuarea acestuia etc.

Astfel, in functie de numarul de persoane necesar, tipul de autoutilitara pentru transport si materialele de protectie potrivite, va vor furniza cel mai bun raport calitate-pret.

3. Stabilirea de comun acord a conditiilor.

In aceasta etapa, veti afla de la profesionistii in domeniul transportului care sunt avantajele de care va veti bucura: monitorizare 24/7 pe traseu, prin intermediul tehnologiei GPS; asigurarea transportului pana la suma de 10.000 de euro (si suplimentar, contra cost); oferta de pret scrisa in mai putin de 30 de minute etc. Practic, Volsped va garanteaza transparenta totala, furnizandu-va toate detaliile inainte de efectuarea propriu-zisa a transportului.

4. Transportul de mobila propriu-zis.

Odata stabilite toate aspectele logistice si organizatorice, transportul de mobila poate incepe! Este important de precizat ca, in cazul oricaror intarzieri care tin de Volsped, veti beneficia de reduceri din pretul ofertei.

„De peste 13 ani, o mare parte dintre clientii nostri apeleaza de cel putin doua ori la serviciile noastre, fie ca vorbim despre mutari sau mici operatiuni de reorganizare. De la lucruri grele, precum piane sau seifuri, pana la mutarea unor birouri dintr-o incapere in alta, va stam la dispozitie oricand, astfel incat sa va puteti desfasura activitatile importante fara intreruperi”, se arata pe site-ul companiei.

loading...
error: Content is protected !!