Economic

3 moduri prin care îți poți dezvolta masa musculară

Ai în plan o transformare a corpului tău, prin obținerea masei musculare? Trebuie să știi că poți avea corpul mult visat, însă nimic nu se realizează peste noapte. Combinația ideală între sport și alimentație diferă, de la o persoană la alta, așa că obținerea masei musculare poate să ceară mai mult timp sau mai puțin, în funcție de organism.

Cu toate acestea, dacă îți optimizezi dieta și antrenamentele, poți ajunge să crești repede masa musculară. Astfel, trebuie să consumi cantitatea optimă de nutrienți, să te odihnești corespunzător și să execuți exercițiile corect, pentru a-ți mări masa musculară. Vrei să știi care sunt modurile ideale pentru a-ti dezvolta masa musculară? Ține cont de sfaturile noastre!

Consumă alimente care contribuie la creșterea masei musculare

Creșterea masei musculare implică un program diferit față de procesul de slăbire. Astfel, dacă te înfometezi sau iei doar o masă pe zi, nu vei reuși să-ți dezvolți mușchii, ci din contră. Pentru a crește masa musculară, trebuie să mănânci suficient și să consumi carbohidrați. Carbohidrații, grăsimile și proteinele sunt esențiale pentru creșterea mușchilor și o sursă primară de energie pentru organism.

Sursele sănătoase de carbohidrați, pe care merită să le incluzi în dietă sunt cerealele, fructele, legumele și produsele lactate, care îți oferă vitaminele și mineralele necesare pentru creșterea masei musculare.

În plus, este recomandat să consumi proteine în mod egal, pe timpul zilei, astfel încât să stimulezi creșterea masei musculare. Ideal ar fi să consumi 20-30 de grame de proteine la fiecare masă. Iată care sunt alimentele pentru care poți opta:

  • Pește gras, o sursă perfectă de proteine
  • Carne roșie, precum carnea de vită, care conține proteine, vitamine și minerale
  • Ouă
  • Orez brun
  • Spanac sau kale, esențiale pentru creșterea musculară
  • Linte
  • Iaurt grecesc

Ridică greutăți

Una dintre cele mai rapide modalități de a crește masa musculară este ridicarea greutăților. În funcție de rezistența ta, poți ridica greutăți din ce în ce mai mari, care antrenează mușchii. Găsești bluze sală de forță bărbați, șorțuri comode și pantofi sport, care formează echipamentul optim pentru antrenamentul cu greutăți.

Creșterea numărului de repetiții ale exercițiilor sau ridicarea de greutăți mai mari contribuie la creșterea mușchilor. Alege cantitatea optimă de greutăți, pe care îți permiți să le ridici la fiecare antrenament și fixează-ți ținte realiste pentru a-ți întări musculatura. Poți lua în calcul și antrenamentele mixte, în care să lucrezi atât picioarele, cât și brațele. Din fericire, acest tip de exerciții se pot executa atât la sală, cât și acasă, dacă dispui de ganterele potrivite.

Odihnește-te!

Creșterea masei musculare implică și odihnă corectă, nu doar ridicare de greutăți și alimentație potrivită. Mușchii se formează și în timpul perioadei de recuperare, așa că trebuie să faci o pauză de cel puțin 48 de ore între exercițiile de rezistență.

Recuperarea de după antrenament este extrem de importantă, așa că dacă faci exerciții pentru mușchii brațelor într-o zi de luni, evita să faci aceleași exerciții intense în următoarele două zile. La fel de important este și somnul! Asigură-te că te odihnești suficient pe timpul nopții, pentru a crește rapid masa musculară.

Combină armonios alimentația cu somnul și exercițiile de forță, pentru a crește masa musculară! Nu uita că numărul total de calorii trebuie să fie potrivit, astfel încât corpul să le asimileze și să se refacă. Concentrează-te pe creșterea masei musculare, indiferent dacă practici sportul acasă sau la sală și nu vei da greș!

 

Articole similare

error: Continut protejat!!