Economic

Ursus Breweries, contribuții de peste 550 milioane la bugetul național și local în 2020

Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere din România, are ca principal obiectiv eliminarea emisiilor de carbon din toate fabricile, până în anul 2030, potrivit unui Raport de Dezvoltare Durabilă al companiei. Totodată, producătorul de bere își mai propune ca ambalajele pe care le folosește să fie reciclabile în totalitate, iar consumul de apă să fie minim, în condiții de siguranță.

Potrivit Raportului de Dezvoltare Durabilă al companiei, în anul 2020, chiar și în condițiile unui an afectat puternic de pandemie, contribuțiile Ursus Breweries la bugetul național și local au fost de peste 550 milioane de lei, ceea ce reflectă statutul de lider al pieței de bere și actor economic cu o contribuție considerabilă la economia României. ,,Raportul de Dezvoltare Durabilă marchează angajamentul nostru, în calitate de lider de piață, de a       respecta practicile respon­sabile de afaceri, care presupun minimizarea impactului asupra mediului, precum și sprijinirea comunităților în care activăm. Țintele companiei legate de sustenabilitate includ amprenta neutră de carbon, reducerea consumului de apă, sustenabilitatea resurselor, ambalajele circulare, incluziunea și bunăstarea angajaților și consumatorilor, precum și promovarea alegerilor res­ponsabile”, spune Robert Uzună, vicepreședinte Corporate Affairs al Ursus Breweries.

Importanța sprijinirii furnizorilor locali a fost, în continuare, pe agenda dezvoltării durabile a companiei, astfel că, în perioada anali­zată, în medie 74 la sută din bugetul de achiziții al companiei a fost direcționat către furnizori din România.

În ceea ce privește eforturile legate de mediu, Ursus Breweries a continuat să scadă cantitatea de apă folosită pentru producerea berii, de la 2,87 litri/litru de bere produs în 2017 la 2,76 litri în 2020, apropiindu-se astfel rapid de ținta stabilită pentru 2025, de a ajunge la 2,75 litri de apă/litru de bere produs.

De asemenea, în perioada 2018-2020, analizată în raport, investițiile Ursus Breweries se ridică la peste 50 de milioane de euro, în diverse arii, precum facilități de producție sau depozite. Tot în același interval de timp, compania a raportat o producție de 21,4 milioane hl de bere, potrivit datelor celui de-al șaselea raport de Dezvoltare Durabilă al companiei.

Compania operează trei fabrici în România, în Buzău, Brașov și Timișoara și are în portofoliu mărci precum Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry și St. Stefanus.

Piața berii, estimată la 1 miliard euro anual, este dominată de producția locală, toate cele patru multi­naționale prezente în Ro­mâ­nia – Ursus Breweries, Hei­neken România, Bergenbier și URBB – având fabrici locale. Din anul 2017, Ursus Breweries face parte din Asahi Europe&Internatio­nal.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker