Actualitate

Un mare furnizor de curent, întârzieri în emiterea facturilor. Cum compensează clienții

Hidroelectrica a reușit să atragă un mare număr de clienți de pe piața de energie, situație care a condus la blocarea unei părți importante a activității birocratice. Drept pentru care compania s-a văzut nevoită să oprească procesul de facturare.

Într-un comunicat, Hidroelectrica anunță că va reîncepe să trimită facturi, dar și implementarea unui sistem lejer de plăți.

„Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.

Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor. Dorim să reamintim că termenul de plată a facturilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare”, se arată în comunicatul al companiei.

 

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker