Administrație

Șeful Reprezentanței Comisiei Europene în România: Felicit Buzăul pentru câștigarea titlului de ,,Cel mai bun brand de oraș din Europa”

Lovitură în moalele capului pentru toți cei care au contestat valoarea premiului ofe­rit municipiului Buzău de ingura publicație globală pentru rebranding și dezvoltare de brand, Transform Magazine din Marea Britanie. Aceasta a acordat municipiului Buzău, în urmă cu două săptămâni, premiul „2021 Transform Awards Europe” – competiție aflată la a 12-a ediție – la categoria  „Cel mai bun brand de localitate sau de țară”, unde municipiul nostru a concurat cu capitala Franței.

Astfel, primarul Constantin Toma a anunțat, pe pagina sa oficială de Facebook, faptul că a primit o scrisoare din partea Ramonei Chiriac, șeful reprezentanței Comisiei Europene în România, prin care sunt felicitați atât reprezentanții municipalității buzoiene, cât și creatorul brandului, pentru succesul obținut ,,în cadrul celei mai importante competiții de branduri din lume”: ,,Vă felicit pentru câștigarea titlului de <Cel mai bun brand de oraș din Europa> în cadrul celei mai importante competiții de branduri din lume, Transform Awards, care a revenit anul acesta Buzăului. Felicitările mele sunt în egală măsură îndreptate către creatorul brandului <Buzău – oraș deschis>, Adrian Mironescu”, scrie  Ramona Chiriac, șeful reprezentanței Comisiei Europene în România.

,,Comisia Europeană ne felicită! Iată că au trecut deja două săptămâni de când Buzăul a câștigat, la Londra, titlul de <Cel mai bun brand de oraș din Europa>, chiar în finala cu, probabil, cel mai faimos oraș din lume, PARIS. Acest eveniment a făcut ca Buzăul să fie supermediatizat pozitiv, pentru câteva zile la nivel național, cum probabil nu s-a mai întâmplat niciodată! Totuși s-au găsit și se mai găsesc unii care pun la îndoială valoarea acestui premiu, afirmând chiar că l-am fi plătit. Cu atât mai mult, scrisoarea primită ieri, din partea șefei Reprezentanței Comisiei Europene în România, Doamna Ramona Chiriac, ne bucură și ne onorează în mod deosebit. Împreună cu dumnea­voastră, dragi buzoieni, am pornit cu încredere pe un drum lung, de a transforma orașul nostru într-un oraș european modern. Însă, pentru a reuși avem nevoie să punem în practică multe proiecte strategice, următorul fiind dublarea suprafeței orașului prin unirea cu comuna Țintești, ce se poate întâmpla numai dacă veți vota la Referendumul din 26 septembrie 2021. Hai să facem Buzăul mare!”, a scris pe Facebook primarul Constantin Toma.

Reamintim că vestea acor­dării premiului respectiv a fost un nou prilej pentru opoziția locală de a minimaliza importanța realizărilor municipalității din ultimii cinci ani. Cei mai vocali contestatari au fost, de data aceasta, reprezentanții USR-PLUS – aflați în plină campanie a alegerilor interne -, a căror contribuție majoră în Consi­liul Local Municipal a fost o inițiativă care, dacă ar fi fost adoptată, ar fi reglementat locurile în care pot face pipi animalele de companie ale buzoienilor. ,,Premiul a fost oferit de publicația Transform Magazine, care a apărut în anul 2014 și oferă aceste premii doar din 2020. Este o publicație din UK, cu puțin peste 2.000 de abonați în întreaga lume. Nu doar că nu este cea mai importantă organizație pentru comunicare și marketing – așa cum susțineți – dar este una aproape necunoscută la nivel european și global (…) Așa de importantă a fost această <competiție internațională>, încât nu există mențiuni în presa europeană despre acest premiu. Singurele știri apar doar în România, în baza comunicatului emis de Domnul Toma. Și normal, apar și pe pagina publicației Transform (…) Buzoienii își doresc un Primar care să livreze ce a promis, nu un raft cu trofee fără va­loare!”, scria  pe Facebook liderul USR-PLUS Buzău, Mihai Răzvan Moraru, aflat, la acea dată, la câteva zile distanță de alegerile interne de după fuziunea dintre Uniunea Salvați România și Partidul Libertății, Unității și Solidarității.

Articole similare