Starea de urgență presupune și pentru Casa de Pensii Buzău luarea unor măsuri speciale. În această categorie intră și măsura privind depunerea dosarelor de pensionare.

Astfel, conducerea Casei Județene de Pensii informează că  pe toată perioada stării de urgență, cererile privind dosarele de deschidere a drepturilor de pensionare vor fi preluate exclusiv telefonic sau prin e-mail. Decizia a fost luată „din motive de siguranță ­me­­dicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu COVID 19”, după cum transmite Casa Județeană de Pensii Buzău, care mai aduce la cunostință buzoienilor că „începând cu data de 18 martie 2020, pe toată durata decretării stării de urgență, operațiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va efectua telefonic sau prin e-mail. Procedura de înregistrare a cererii de pensionare va fi următoarea: solicitanții vor utiliza adresele de e-mail buzau.cjp@cnpp.ro, respectiv buzau.stab@cnpp.ro și numerele de telefon 0238 /724.041 si 0238/724.042, și, după apăsarea tastei 1, unde vor comunica datele personale de identificare (nume, prenume, CNP și numărul de telefon), în schimbul acestor informații fiindu-le adus la cunoștință numărul cu care respectiva cerere a fost inregistrată; ulterior, solicitații vor fi contactați telefonic pentru a se prezenta cu documentația in original (carnetul de muncă, adeverințe privind sporurile acordate sau încadrarea activității în anumite condiții de muncă, precum și alte documente prevăzute de normele de aplicare ale legii, după caz) și în copie (actele de stare ci­vilă, carnetul de muncă, etc), do­cumentație ce va fi depusă in plic sigilat; această măsură este dispusă în vedere evitării expunerii acestui segment al populației și pentru asigurarea plății drepturilor de pensie de la data cuvenirii acestora, în urma înregistrării cererii de pensionare”.

#statiacasa

DISTRIBUIȚI
loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Scrieți comentariul dvs.
Introduceți numele dvs.