Actualitate

Monumentele istorice ale Buzăului nu se regăsesc în recenziile turiștilor pe Google

Google România și-a propus să facă cunoscute cât mai multe dintre obiectivele turistice ale țării realizând un clasament al acestora în funcție de impresiile turiștilor concretizate în recenzii pentru obiectivele vizitate. Este vorba despre un proiect anual prin care Google premiază cele mai apreciate locații de pe Google Maps denumit „Recenziei de Aur”. Și pentru că obiectivele istorice, în special castelele, sunt cele mai cotate atracții  evaluate de utilizatori pe Google Maps, și cele  mai recenzate, deci și cele mai populare, castele și cetăți din România au fost premiate de Google  în cadrul celei de-a treia  ediții a Recenziei de Aur. Pentru ediția de anul acesta, Google a premiat cu Recenzia de Aur castele și cetăți din fiecare regiune a țării. Criteriile de selecție au fost un minim de 1.000 de recenzii și un rating de cel puțin 4,5 stele primite din partea vizitatorilor pe Google. Din păcate, niciun monument istoric din județul nostru nu a beneficiat de atâtea recenzii încât să se afle pe lista premianților anul acesta. La prima ediție, Google a premiat cele mai apreciate locații din România și aici Buzăul a fost nominalizat prin Garden Restaurant. Anul trecut, au fost premiate afacerile HoReCa cu cele mai bune recenzii în Căutare și pe Maps. Nu am avut nici la acest capitol recenzii care să ne claseze între premianți. Anul acesta obiectivele din România recenzate de turiști – Castelul Károlyi , Cetatea Oradea, Bastionul Maria Theresia, Cetatea Medievală a Severinului,,Castelul Peleș,,Cetatea Medievală Enisala,,Palatul Culturii, Cetatea de Scaun a Sucevei, Cetatea Alba-Carolina-, se vor afla alături de cele din alte țări precum Polonia, Republica Cehă, Slovacia și Croația  într-o selecție, deoarece proiectul Google Recenzia de Aur și-a propus ca anul acesta să facă vizibile cele mai apreciate monumente istorice din CEE (Europa Centrală și de Est) pe Google Maps.

„Pe Google Maps se găsesc mii de recenzii de calitate, iar adeseori turiștii se inspiră din ele înainte de a decide să viziteze un obiectiv turistic. Mai mult, cele mai noi funcții AI din Google Maps, precum Immersive View, Rute Ecologice, sau Google Lens, îi pot ajuta pe turiști să se orienteze mai bine în călătoria lor printr-un oraș nou, din țară sau străinătate, sau să descopere monumente istorice excepționale. Castelele și cetățile sunt obiective turistice importante și ne-am bucura ca prin Recenzia de Aur, cât și prin Google Maps să reușim să aducem o mai mare vizibilitate asupra monumentelor istorice din România” , a declarat Elisabeta Moraru, Country Director Google România.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker