Economic

Lensa se extinde la Buzău

Unul dintre cei mai mari jucători de pe piața optică din România vrea să investească în acest an peste 2,5 milioane de euro pentru extinderea rețelei de showroom-uri, cu cel puțin opt unități. Compania Lensa mizează și pe o creștere a afacerii de la 16 milioane de euro, anul trecut, la 19 milioane de euro.

Pe lista orașelor vizate de această extindere se află și Buzăul, alături de Bacău, Suceava, Baia-Mare, Târgoviște și Iași. Proiectele sunt finanțate exclusiv cu surse proprii, nu prin fonduri europene.

,,În unele orașe deschidem deja al doilea sau al treilea showroom, deci nu luăm în calcul închiderea niciunui magazin Lensa. Până la finalul anului 2022, estimăm că rețeaua de magazine Lensa din România va ajunge la peste 24 de showroom-uri”, a declarat, pentru Profit.ro, Daniel Crăciun, CEO și Fondator Lensa.

Compania nu se află la prima investiție de acest fel. Și anul trecut Lensa a alocat o sumă importantă de bani pentru extinderea shwroom-urilor. Concret, în 2021, Lensa a investit două milioane de euro pentru opt shwroom-uri noi, inclusiv pentru al doilea ma­gazin din București. În urma acestei investiții, vânzările au crescut cu 50 la sută, potrivit unor rezultate preliminare, ajungând, așa cum am menționat anterior, la 16 milioane de euro. Cea mai importantă creștere a vânzărilor a fost dată de vânzarea ochelarilor de vedere (rame și lentile de vedere), pe locul al doilea fiind poziționați ochelarii de soare, urmați, bineînțeles, de lentilele de contact.

,,În 2022 ne vom concentra în continuare pe creșterea segmentelor de optică medicală, precum ochelarii de vedere monofocali, fotocromatici, lentile de contact sau ochelari pentru protecție calculator. Ochelarii progresivi ne preocupă în mod deosebit anul acesta, pentru că ei sunt cei care ușurează viața prez­biopilor (în general, a persoanelor care au trecut de 45 de ani) și înlocuiesc mai multe perechi de ochelari de vedere”, mai spune Crăciun.

Brandul, lansat în urmă cu opt ani, include în prezent 17 showroom-uri la nivel național, dar și un magazin online. Lensa a depășit 330.000 de comenzi și a acordat peste 220.000 de consultații gratuite.

Articole similare