Monden

Ellie White, cinci ponturi pentru o piele sănătoasă

Orice artist este preocupat de aspectul său interior, dar mai ales de cel exterior, pentru că este conștient că reprezintă un exemplu pentru cei care îi îndrăgesc muzica și cariera. De aceea, când vine vorba despre sfaturi și idei care să vină în ajutor rapid, după puterea exemplului, Ellie este cea care își umple blogul cu articole privind soluții pentru corp, minte și suflet.

Recent, artista buzoiană a oferit cinci ponturi pentru o piele sănătoasă, recomandând cinci ingrediente care, consumate constant, te pot ajuta să îți recapeți sănătatea pielii și să treci mai repede peste stresul cotidian.

Primul este uleiul de măsline, care este considerat a fi unul dintre cele mai sănătoase uleiuri, în a cărui compoziție intră vitamina E (esențială pentru sănă­tatea celulelor din organism), acizi grași nesaturați (care ajută la redu- cerea colesterolului din sânge), vitaminele B și C, sodiul, potasiul, calciul și fierul – toate fiind elemente esențiale pentru o bună funcționare a organismului -, precum și a prezenței antioxidanților care aduc nenumărate beneficii atât pentru organele noastre, cât și pentru piele și păr. ,,Consumat constant, câte o linguriță dimineață pe sto- macul gol, te poate ajuta să reduci riscul de boli cardiovasculare, pentru că îți scade tensiunea arterială, are efect antiinflamator, poate încetini procesul de îmbătrânire al creierului, te poate ajuta să lupți împotriva diabetului de tip 2 prin ținerea sub control a glicemiei și a insulinei, poate reduce riscul apariției cancerului, iar antioxidanții prezenți în compoziția lui îți ajută pielea să se lupte cu efectul radicalilor liberi, și anume îmbătrânirea prematură a pielii. Deși uleiul de măsline poate fi consumat și prin gătire pentru că rezistă la temperaturi înalte, este de preferat a fi consumat în stare rece, în salate, în sosuri sau pentru a asezona alimentele deja gătite”, a detaliat artista.

Al doilea produs care nu trebuie să îți lipsească din casă este, potrivit artistei, roșia. Deși roșiile sunt considerate a fi fructe, acestea sunt consumate alături de legume și sunt folosite în bucătărie sub orice formă pentru diferite rețete. ,,Oricare ar fi forma în care le consumi, deși este indicat să le consumi în stare cât mai naturală, este foarte bine, pentru că roșiile sunt bogate în antioxidanți și vitamine, iar beta-carotenul, luteina și licopenul prezente în compoziția roșiei ajută la detoxifierea organismului”, a mai scris cântăreața pe blogul său. Iar dacă ai probleme cu tenul, îți poți face o mască din pulpa roșiilor sau te poți clăti o dată pe săptămână cu suc de roșii pe față, vitamina A fiind de mare ajutor în acest caz, mai punctează Ellie.

Al treilea lucru pe care vi-l recomandă artista în ritualul zilnic este ceaiul verde, pentru că el conține polifenoli, cafeină, alcaloizi, complex de vitamina B și L-teanina, care ajută la buna funcționare a sistemului nervos și te ajută în lupta cu radicalii liberi, cei care duc la îmbătrânirea prematură a corpului și a pielii. ,,Consumul de ceai verde te ajută pe mai multe planuri. Deși este cunoscut că adjuvant în accelerarea metabolismului, acesta te mai poate ajuta și în buna funcționare a creierului cu ajutorul L-teaninei care poate schimba starea de spirit, timpul de reacție, memoria și vigi­lența”, a mai completat Ellie.

Lista continuă cu varza Kale. ,,Sunt sigură că mulți dintre voi, cu precădere cei care se focuseaza foarte mult pe o alimentație sănătoasă, ați auzit de varza Kale și de beneficiile ei pentru sănă­tate. Varza Kale, pe care o poți găsi în diferite sortimente și culori, este consi- derată a fi un superaliment datorită conținutului mare de vitamine, minerale, fibre și proteine. În compoziția ei poți găsi vitamina A, E și K, complex de vitamina B, calciu, potasiu, magenziu, fosfor și zinc, toate fiind de mare ajutor pentru organismul nostru. De ase­menea, conținutul de vitamina C este substanțial mai mare decât în broccoli, și chiar mai mare decât într-o portocală în cazul unei farfurii pline de kale crudă, iar o singură bucată de varză Kale conține de șapte ori cantitatea zilnică recomandată de vitamina K”, a precizat buzoianca. De asemenea, varza Kale vă poate fi de ajutor și în cazul pro- blemelor de ochi, substanțele ca Luteina și Zeaxantina prezente în compoziția acesteia fiind esen­țiale în combaterea afecțiunilor oculare.

Și nu în ultimul rând, apa este al cincilea ,,must-have” din lista cu recomandări ale cântăreței. Apa, pentru că ea înseamnă 70% din organismul nostru, și, pentru o bună funcționare a tuturor organelor, precum și pentru a evita deshidratarea, este esențial să consumăm cât mai multă apă pe parcursul unei zile. ,,Nu când ți-e sete, pentru că atunci înseamnă că ai atins un prag periculos al deshi­dratării, ci guri mici pe tot parcursul zilei. Be- neficiile vor fi imense, iar reacțiile adverse sunt ine- xistente! Așa că, ține un pahar lângă tine și bea din când în când câte o gură de apă”, a încheiat artista.

Articole similare

error: Continut protejat!!