Actualitate

Documentele pentru cadastru vor putea fi semnate electronic

De săptămâna viitoare, firmele de cadastru, notarii și executorii judecătorești din Buzău vor putea lucra mai eficient cu Oficiul de Cadastru în ceea ce privește documentele solicitate ori lucrările efectuate.

Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI),  introduce de luni, 28 septembrie, sistemul de semnare a documentelor în browser (semnă­tură electronică), ca o nouă măsură de continuare a procesului de digitalizare și optimizare a activității instituției.

Semnarea documentelor în browser simplifică și eficientizează procesul de depunere și soluționare a lucrărilor de specialitate, scurtând fluxul acestora. De această facilitate beneficiază toți utilizatorii aplicației eTerra, respectiv partenerii ANCPI (persoane fizice și juridice autorizate, notari, executori judecătorești etc.), precum și angajații instituției.

Totodată, ANCPI testea­ză, în aceste zile, sistemul de plată cu cardul în aplicația eTerra. Măsura are ca scop reducerea timpului de așteptare și a volumului de muncă necesar depunerii unei lucrări. Astfel, partenerii ANCPI nu vor mai fi nevoiți să se deplaseze la ghișeu pentru achitarea tarifelor aferente serviciilor solicitate sau să aștepte confirmarea plății prin ordinul de plată. Prin noua facilitate, cererile partenerilor vor putea fi achitate cu cardul și confirmate în timp real în aplicația eTerra, la fel ca pe orice site de comerț electro­nic.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker