vineri, 07 august 2020

Descoperă 3 motive pentru care SMS-ul NU și-a pierdut popularitatea!

A-ți imagina viața modernă fără telefoane inteligente și fără alte asemenea gadgeturi este aproape imposibil. Nu mai departe de acum aproape 13 ani, conceptul de smartphone nu exista încă, iar mesajele text erau dominante. 

Astăzi, zilele ”bătrânului” SMS par numărate, deoarece acest mod de transmitere a informațiilor este mai puțin relevant în plină eră a tehnologiilor smart. Cu o vechime de peste 25 de ani, acesta poate fi considerat o relicvă, dacă iei în calcul aplicațiile din prezent. Totuși, te-ai înșela dacă te-ai grăbi să renunți la clasica mesagerie text. 

Iată 3 motive pentru care SMS-ul încă mai joacă un rol important mai ales în marketing!

  • Oricine are un telefon poate primi un SMS

Clasicul SMS funcționează pe orice tip de telefon mobil, de la vechile ”cărămizi” cu butoane mari – adevărate piese de muzeu – până la cel mai avansat tip de smartphone de azi. Nu este nevoie de nicio înregistrare, nici de instalarea vreunei aplicații speciale, spre deosebire de serviciile moderne de mesagerie multimedia, unde atât expeditorul, cât și destinatarul trebuie să aibă același software pentru a putea comunica unul cu celălalt.

Chiar și unele modele moderne de telefoane fixe pot fi folosite pentru a primi, scrie și transmite mesaje text, deși, la cele mai vechi, SMS-urile sunt trimise prin apel de tip voce și ascultate de către destinatar atunci când acesta ridică receptorul.

  • SMS-ul ajunge întotdeauna la destinatar

Spre deosebire de aplicațiile moderne de mesagerie, un SMS va fi primit chiar dacă nu ai o conexiune foarte bună la internet sau semnalul rețelei de telefonie este mai slab. În plus, barierele anti-spam instalate pe telefon nu sunt o problemă pe care nu o poți rezolva atunci când trimiți SMS-uri.

Acestea vor ajunge negreșit la destinatar, cu excepția cazurilor în care aparatul nu a fost conectat la rețeaua de telefonie pentru o perioadă mai lungă de timp. Aceste caracteristici îl fac o unealtă neprețuită pentru marketing-ul direct și există, după cum poți să vezi aici, servicii ușor de folosit, care te vor ajuta să-ți faci cunoscute ofertele de produse sau servicii. 

  • Un SMS va fi citit aproape instantaneu

Rata de deschidere și vizualizare a mesajelor text clasice este, conform studiilor, undeva între 97 și 99 procente. Mai mult decât atât, 95% dintre acestea sunt citite în aproximativ trei minute de la primire. Pur și simplu, astăzi nu vei găsi un canal de comunicare care să aibă asemenea rezultate. Ai putea să compari SMS-ul cu email-ul care se poate ”lăuda” doar cu un procent de 25%.

Dar poate te întrebi de ce se întâmplă acest lucru. Ei bine, SMS-urile au un efect psihologic, părând a fi mai degrabă urgențe. Drept urmare, acestea nu vor fi uitate în noianul de mesaje, precum cele de pe diverse aplicații sau e-mail-urile.   

În concluzie, nu este cazul să-ți lipsești afacerea de beneficiile pe care i le poate aduce marketingul prin SMS. Acesta este o ”armă” veche, dar care își face treaba cu brio de fiecare dată.

Sursa foto: shutterstock.com

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

loading...
error: Content is protected !!