Economic

Cum poți crește o afacere plecând de la realizarea unui site oficial

Prezența online este, astăzi, o necesitate pentru orice business care caută să se afirme și să își crească procentul de clienți noi de la o zi la alta. Indiferent de cât de miraculoase și benefice sunt produsele sau serviciile puse la dispoziție, nu vei ajunge să vinzi mai mult dacă oamenii nu au auzit niciodată de brandul tău. Din păcate sau din fericire, promovarea afacerii este un pas extrem de important, pe care mulți experți în online marketing îl recomandă încă dinaintea lansării oficiale. Nu de puține ori am fost asaltați de anunțuri cu privire la apariția unor produse sau servicii, ce încep să fie valabile doar de la o dată ulterioare. Această strategie de promovare este extrem de atrăgătoare, dat fiind faptul că evenimentul este anunțat cu câteva zile înainte, iar publicul care ajunge să facă parte din campania de promovare are timp să devină mult mai mare.

Orice business are un site oficial

Un business de încredere are un site oficial. Chiar dacă este o regulă nescrisă, existența în mediul online a unei afaceri și, implicit, a unui brand pleacă de la un site oficial, unde sunt publicate toate datele de interes pentru clienți. Politica de confidențialitate, politica de retur, posibilitatea de a intra în contact cu firma și multe altele sunt doar câteva dintre elementele obligatorii pe care orice business de renume le are publicate pe site-ul oficial. Ulterior, acesta va fi folosit în campaniile de promovare, care s-au arătat a fi foarte atractive și generând un succes răsunător.

Folosirea site-ului oficial în metode de promovare

Fiecare client își dorește ca, după ce a auzit de produsul minune, să știe de unde îl poate comanda și, eventual, unde îl poate returna. De aceea, site-ul oficial este locul potrivit în care să integrezi toate aceste date și chiar să introduci și posibilitatea de a achiziționa produsele sau serviciile folosind cardul de credit. În cazul metodelor de promovare, site-ul oficial este imperios necesar în realizarea advertorialelor SEO de succes. Atunci când o agenție de online marketing începe să creeze conținut pentru un brand, aceasta are nevoie de cel puțin un link pe care să îl introducă în articol și care să redirecționeze fiecare cititor către site-ul oficial al brandului pentru detalii suplimentare. Poți cere o ofertă de preț pentru publicare advertoriale SEO pe bloguri direct de la agenția dorită, alături de care să conturezi strategia câștigătoare.

Îmbunătățirea poziției în rezultatele motoarelor de căutare

Atunci când realizezi o căutare pe Google, vei vedea că rezultatele acesteia se întind pe câteva zeci sau sute de pagini. Modul în care link-urile sunt așezate în pagină, precum și pozițiile lor sunt generate de anumiți algoritmi interni, iar variabilele pe baza cărora se fac măsurătorile țin de optimizarea SEO. Spre exemplu, există numeroase site-uri de știri online, însă doar câteva apar printre primele căutări. Același lucru se întâmplă și în cazul publicațiilor de tip ziar online. Diferența nu constă neapărat în calitatea site-ului, ci în anumite cuvinte cheie care sunt folosite și cu ajutorul cărora site-urile sunt indexate în căutările organice.

Astfel, poți avea parte de o afacere profitabilă doar plecând de la un site oficial. Imediat după ce îl ai, poți fie să recurgi la metodele uzuale de promovare online întreprinse de agențiile cu renume în online marketing, fie să încerci să faci totul de unul singur, de la zero. Chiar dacă va fi greu, s-ar putea să fie o alegere interesantă și extrem de atractivă pe termen lung!

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker