Actualitate

Comunicat: Compania de Apă, măsuri de prevenire și combatere a efectelor pandemiei

În vederea respectării măsurilor de prevenire și combatere a efectelor pandemiei de COVID – 19 și în contextul H.G. 1130/2021, vă informăm că activitatea de Relaționare cu Clienții a Companiei de Apă Buzău se va realiza în intervalul orar 08.00-16.00, exclusiv prin intermediul:

  • numărului de telefon 0238. 938, unde răspundem pentru orice întrebări sau sesizări;
  • adreselor de mail: [email protected] și [email protected];
  • site-ului Companiei de Apă Buzău.

Cererile tip pentru serviciile furnizate de compania noastră pot fi descărcate de pe pagina http://www.cabuzau.ro/formulare/formulare-la-dispozitia-dumneavoastra/. După completare le puteți transmite prin e-mail la adresele de mai sus.

Pentru semnalarea de avarii, incidente, numărul de telefon 0238.938 vă stă la dispoziție 24h/24h, ca și până acum.

Menționăm că serviciile de Casierie și Registratură vor funcționa conform programului normal de lucru – 08.00-18:.00 (Casierie), respectiv 08.00-16.00 (Registratură).

Totodată, pentru protejarea atât a dumneavoastră cât și a personalului nostru, în vederea limitării expunerii, precum și pentru confortul dumneavoastră, vă detaliem instrumentele online de plată a facturilor serviciilor de alimentare cu apă potabilă și canalizare.

  • Plata online direct pe site-ul cabuzau.ro se poate efectua din secțiunea Contul Meu;
  • Aplicația mobilă PAGO plătește se descarcă gratuit din Magazin Play sau GooglePlay (sistem de operare ANDROID), respectiv AppStore (pentru IPHONE);
  • Aplicația mobilă MobilPay se descarcă gratuit din Magazin Play sau GooglePlay (sistem de operare ANDROID), respectiv AppStore (pentru IPHONE);
  • Plata din aplicațiile dedicate unităților bancare prin accesare modul Plătește o factură de utilități;
  • Plata la partenerii non-bancari: PayPoint, Un-Doi Centru de plăți, Self Pay și Westaco (benzinăriile OMV – PETROM și magazinele INMEDIO) unde vă prezentați cu factura;
  • Direct debit pentru conturile deschise la următoarele bănci: Transilvania, Alpha Bank, BRD, BCR. În acest scop vă prezentați la sediile băncilor menționate, unde încheiați o convenție de plată prin Direct Debit intrabancar, prin care împuterniciți banca să facă plata facturii în mod automat din contul dumneavoastră;
  • Robot și Cod de Bare: Banca Transilvania, BRD, Alpha Bank, Banca Coop Istrița, cu prezentarea facturii;
  • Virament interbancar (dacă sunteți client al altei bănci față de băncile unde Compania de Apă are deschise conturi).

Informații suplimentare privind modalitățile de plată puteți solicita la Call Center – 0238. 938.

Vă mulțumim anticipat pentru înțelegere și pentru sprijinul în aplicarea măsurilor!

Articole similare