Administrație

Ce probleme presante de infrastructură are județul

Deși s-au făcut anumite investiții în infrastructura județeană, rămân, totuși, numeroase drumuri cu proble­me, spre disperarea șoferilor care tranzitează aceste rute. De departe, cel mai faimos este Drumul Județean 203K, Robeasca-Mărăcineni-Lopătari, acolo unde lucrările par a nu se mai finaliza. Prefectul Daniel Țiclea spune că lucrările vor fi reluate, urmând ca o serie de investiții să fie făcute prin accesarea fondurilor din programele naționale de dezvoltare, în speranța că, în sfârșit, vom avea drumuri decente și în afara orașului.

„Pe infrastructura din județ se simte puțin că în ultimul an Consiliul Județean nu a mai avut contract de covoare asfaltice, înțeleg că vor să facă acum (…) În afară de cele patru consolidări pe DN 10, pod nou la Cislău, procedură de achiziție în desfășurare, suntem la depunerea ofertelor pentru ancorare plase pe versanți, cu o soluție tehnică nouă, cu injecții de beton, va fi cum trebuie (…) La Lopătari este un proiect de 500 de mili­oane de euro, pe care încearcă să îl abordeze Consiliul Județean. Vom vedea pe ce îl vor prinde”, a spus prefectul la TV Buzău.

Probleme cu infrastructura mai sunt și în zona Costești-Spătaru, acolo unde s-a dezvoltat un nou cartier, care, însă, spune prefectul, în afară de faptul că este racordat la rețeaua de electricitate, nu prezintă alte utilități, fiind la același nivel ca în urmă cu 20 de ani. „Problema la Costești-Spătaru este că s-a dezvoltat un cartier nou-nouț acolo și, ca infrastructură, este fix la nivelul de acum 20 de ani. În afară de curent, nu au nimic: n-au asfalt, n-au canalizare, n-au apă curentă. Fiecare se gospodărește simplu, cum poate”.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker