Administrație

Ce nemulțumiri referitoare la activitatea Primăriei au buzoienii

Primăria Buzău este o instituție cu o activitate intensă, al cărei prag este trecut aproape zilnic de un număr mare de cetățeni, veniți să își plătească taxele și impozitele sau să obțină diverse documente importante. Deși au fost implementate măsuri pentru a eficientiza activitatea instituției, se pare că mai există capitole care lasă de dorit. La aceasta se adaugă și multitudinea de proceduri care trebuie urmate pentru eliberarea unui document, lucru care îngreunează și mai mult activitatea tuturor și crește timpul de așteptare.

În prezent, Primăria Buzău are nota 3,7 din 5,00 pe platforma Google, acolo unde cetățenii au posibilitatea de a evalua serviciile oferite de angajații de la Palatul Comunal, și un total de aproape 400 de recenzii lăsate de cei care au călcat pragul instituției. În ce privește nemulțumirile oamenilor, cel mai des aceștia invocă timpul de așteptare destul de lung, dezorganizarea de la ghișee, dar și… atitudinea funcționarilor din Primărie.

Oamenii au făcut reclamații inclusiv pe platforma Buzau City Report pe seama acestui subiect, platforma fiind modalitatea de comunicare online direct cu primarul Constantin Toma. „Am asistat la o umilință la care a fost supusă o bătrânică trimisă de la Camera 37, la Registratură. Foarte urât comportamentul celor trei angajate. Și cei de la Poliția Locală de pe hol recunosc că așa fac ele mai mereu, țipă din orice și la oricine”, scria un buzoian, în urmă cu câteva luni. Primarul Toma nu a negat că acest lucru s-ar fi întâmplat și i-a adresat scuze cetățeanului pentru situația la care a asistat, spunând că lucrurile nu vor rămâne așa. „Îmi cer scuze pentru această situație nedorită! Vom lua măsuri”, a declarat edilul.

Există, însă, și cetățeni care nu sunt de aceeași părere și văd chiar o îmbunătățire în calitatea serviciilor oferite și a atitudinii funcționarilor din Primărie, față de anii trecuți. „Personalul este foarte amabil acum, spre deosebire de anii trecuți. Văd îmbunătățiri periodic și recomand serviciile Primăriei Buzău”, „Am avut programare, totul a mers ok și rapid. Mai bine ca înainte, când stăteai la coadă și toți se îmbulzeau”, au scris buzoienii care au evaluat pozitiv experiența de la ghișeele din Primărie.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker