marți, 07 iulie 2020

Câți buzoieni ies zilnic la una dintre cele mai mari terase din oraș, după pandemie

Se împlinesc aproape două săptămâni de când guvernul a permis deschiderea teraselor. După o pauză de două luni și jumătate impusă de pandemia de coronavirus, buzoienii au ieșit în număr mare la terasele din municipiu. La rândul lor proprietarii de restaurante s-au adaptat rapid, venind fiecare cu ceva nou pentru a atrage clienții.

Dorul buzoienilor de a socializa în aer curat la un pahar de suc sau bere, la o pizza sau alte preparate mai sofisticate se vede și în numărul clienților care au trecut pe una dintre cele mai importante terase din oraș, La Brasserie. Inclusă, potrivit proprietarului, în „Top 10 Terase din România”, terasa de pe Bulevardul Nicolae Bălcescu a suferit anul acesta un facelift în valoare de peste 60.000 de euro.

„Buzoienilor le-a fost dor să socializeze la terasă”

„După ridicarea restricțiilor și deschiderea teraselor s-a dovedit că buzoienilor le-a fost dor și le este în continuare dor să iasă din case. De când s-au ridicat restricțiile am atins rapid numărul maxim de clienți din anii trecuți: minim 200 de clienți pe zi. Când spun 200 de clienți mă refer doar la orele de vârf. Asta este, pe de o parte o dovadă, că buzoienilor le-a fost foarte dor să iasă din casă și să socializeze la terasă, iar pe de altă parte, este o dovadă că investiția făcută este una binevenită”, a declarat Sorin Cristea, proprietarul Tess Club International.

În ceea ce privește investițiile, Sorin Cristea spune că s-a orientat către o modalitate de a proteja clienții de zilele ploioase și soarele prea puternic.

Pergolă de 60.000 de euro

„În ceea ce privește îmbunătățirile făcute anul acesta pe terasă, eu consider că sunt cele mai moderne din oraș, astfel încât să fim competitivi pe piața occidentală chiar. Spun asta pentru că suntem recunoscuți de mulți ca făcând parte din Top 10 terase din România și surclasăm foarte multe locații concurente din oraș. Este o investiție foarte mare. Doar pergola pe care am instalat-o anul acesta pentru a proteja clienții de ploaie și soarele prea puternic se ridică la 60.000 de euro. În plus, sunt foarte multe mici investiții pe care le realizăm an de an”, a mai declarat Sorin Cristea.

Aproximativ 50 de oameni lucrează pe terasa La Brasserie, ceea ce implică totodată și o responsabilitate pentru un număr destul de mare de angajați. Ideea de bază a grupului condus Sorin Cristea este că fiecare restaurant sau club trebuie reinventat permanent pentru că buzoienii se plictisesc foarte repede.

„Avem cam aceeași clienți; de la o generație la alta se mai schimbă plus/minus 10%”

„Nu este așa de ușor să obții ceva nou în fiecare an. Din păcate, Buzăul nu are un turism foarte bine pus la punct și de aceea avem aproximativ cam aceeași clienți. De la o generație la alta se mai schimbă plus/minus 10%. Oamenii se obișnuiesc foarte repede cu locația și se plictisesc la fel de repede. De aceea, pe lângă bucuria de a veni cu ceva frumos în oraș, este și nevoia să vin mereu cu ceva nou ca să atrag clienții. Este o combinație între nevoia de frumos și partea de interes economico-financiar. Trebuie să arătăm că HoReCa (n.r. – Hoteluri, Restaurante, Café) înseamnă mult atât din punct de vedere economic, dar și din punct de vedere al echilibrului psihic al clienților. Oamenii au nevoie de relaxare. Muncești o zi, trei, patru, o săptămână, o lună și apoi simți nevoia să mai schimbi ceva. Sunt foarte multe tehnici de relaxare, dar potrivit topului făcut de clienți se pare că 75% din populație apreciază ieșirea în oraș, la un restaurant. Cred că este de datoria noastră să amintim că HoReCa înseamnă mai mult decât nu știu ce brânză fină sau salam. HoReCa înseamnă emoție, înseamnă o utilitate de care are nevoie psihicul omului”, a mai declarat Sorin Cristea.

 

loading...
error: Content is protected !!