Actualitate

Casa de Pensii întrerupe activitatea de eliberare a biletelor de tratament

Activitatea de eliberare a biletelor de tratament balnear este întreruptă pe parcursul decretării stării de urgență. Data reluării acestei activități va fi comunicată ulterior, în momentul în care aceasta va fi stabilită. „Biletele deja eliberate vor fi anulate, urmând ca beneficiarii să solicite restituirea contrava­lorii achitate, în termenul maxim de 90 de zile, calculat de la data începerii sejurului.  Persoanele în cauză vor putea beneficia de un nou bilet de tratament în anul curent, dacă vor depune o nouă cerere ce va viza o altă perioadă viitoare.  Noile cereri de acordare vor putea fi transmise și prin e-mail, la adresa [email protected] sau prin serviciul poștal”, transmite Casa de Pensii Buzău.

O altă măsură luată de Casa de Pensii Buzău este legată de revizuirea dreptului la pensia de invaliditate. Aceasta activitate va fi suspendată începând cu data de 16 martie.  Atât reluarea acestei activități, cât și eventuala comunicare a altor decizii, va fi anunțată ulterior, în funcție de evoluția situației.

Plata pensiei de invaliditate, efectuată normal

Plata pensiei de invaliditate va fi efectuată în continuare către benefici­ari, pe toată durata suspendării activitații de revizuire medicală. Comisiile de expertiză medicală își vor continua, în mod normal, activitatea în situația cazurilor noi de expertizare, în vederea înscrierii la pensie de invaliditate. Pe această cale, în temeiul art. 54, alin. (1) al Decretului Președintelui României nr.195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, potrivit căruia ,,Instituțiile și autoritățile publice, precum și operatorii privați contribuie la Campania de informare publică privind măsurile adoptate și activitătile desfășurate la nivel național”, Casa Județeană de Pensii Buzău  mai transmite pensionarilor și asiguraților sistemului public de pensii, următoarele informații: „În contextul în care persoanele vârstnice repre­zintă o categorie expusă la contactarea Coronavirusului Covid 19, se recomandă evitarea pe cât posibil a deplasărilor de la domiciliu; activitatea de relaționare cu publicul a Casei Judetene de Pensii Buzău se des­fășoară în mod restrâns, potrivit Ordinului nr. 407/10.03.2020 al Președintelui Casei Na­ționale de Pensii București, doar pentru depunerea și ridicarea de documente (dosare de pensie și cereri pentru acordarea ajutorului de deces); pentru orice alt tip de solicitare, instituția este la dispoziția solicitanților prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță: telefonic, la numerele 0238.724.041 si 0238.724.042;  fax, la numărul 0238.710.047;  e-mail- buzau. [email protected];  prin serviciul poștal, la adresa Buzău, Aleea Industriei, nr.1; -prin intermediul informațiilor afișate pe site-ul institutiei, www.cjpbuzau.ro”.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker