Actualitate

Buzoianca Mihaela Raluca Tudor, creatoarea unei platforme pentru promovarea companiilor mici

Mihaela Raluca Tudor este buzoiancă, absolventă a Liceului de Arte „Margareta Sterian“ și, la doar 30 de ani, a reușit să intre pe piața relațiilor  publice promovând un concept nou în România. Buzoianca a absolvit Facultatea de Jurnalism și, mai târziu, Dreptul, și a lucrat ca reporter la Național TV și Antena 1, devenind ulterior specialist în comunicare pentru președintele Consiliului Superior al Magistraturii.

În anul 2016, aceasta a fost invitată să predea PR antreprenoarelor din Ro­mânia. În prezent, Mihaela Raluca Tudor este mana­ging director la propria agenție de PR, din București. În anul 2016, agenția Mihaelei Raluca Tudor a organizat și promovat Balkan Equestrian Championship 2016, evenimentul sportiv internațio­nal al anului în România, și este PR partner al celui mai important eveniment cultural din țară, Parsifal la Ateneu. Mihaela Raluca Tudor este și autoarea unui capitol din volumul „Forța economică a femeilor“.

Buzoianca este prezentată drept femeia de afaceri care are grijă de brandingul diplomaților, al persoanelor publice sau al chefilor cu stele Michelin. De-a lungul timpului, a reușit să crească afaceri de la câteva sute de mii de euro până la milioane de euro, a salvat companii de la faliment și a creat branduri. Ea conduce un business în comunicare, Tudor Communication.

Cariera Mihaelei Tudor a înregistrat un salt de la televiziune la PR, care ,,a fost un salt curajos și necesar. După peste 6 ani de <ecran> și muncă de teren, am luat-o de la zero în comunicare. M-am reinventat și după aproape un an am devenit antreprenor. Jurnalismul a rămas o importantă parte din mine și din cunoștințele profesionale pe care le folosesc frecvent. Dovada constă în faptul că am o asociație ce a creat Academia Jurnaliștilor, al cărui scop este susținerea dezvoltării personale și profesionale a jurnaliștilor, dar și că am o agenție de PR și Marketing recunoscută pentru că e forță media pentru clienți”, spune aceasta.

În prezent, Mihaela conduce propriul business în comunicare, Tudor Communication, care face cu­noscute companiile prin intermediul oamenilor care le conduc și își promovează clienții pe baza unui con­ținut de calitate, cu informații valoroase pentru publicul clientului. ,,Tudor Communication a devenit, de anul trecut, o agenție de PR și marketing cu servicii complete, dedicată antreprenorilor care vor să își crească afacerile. Lucrăm cu zeci de afaceri din toată țara, inclusiv din Buzău, pe care nu doar îi ajutăm cu comunicarea și promovarea, ci funcționăm ca un adevărat partener de creștere a vânzărilor. Acoperim inclusiv segmentul de consultanță în afaceri, unde colaborăm cu Matthew K. Cross, un strateg în prioritizare și dezvoltare recunoscut la nivel internațional”, a declarat Mihaela Tudor pentru OPINIA.

De-a lungul timpului agenția a evoluat, iar Mihaela face tot posibilul pentru a aduce mereu ceva nou. ,,Agenția a crescut încet, prin recomandările clienților care au lucrat cu noi. M-am focusat mulți ani destul de mult pe ce livrăm, până ce mi-am creat o echipă de seniori, ce mi-au mai preluat din atribuții. Astăzi suntem 20, deși când a debutat pandemia eram doar șase. Am văzut oportunitatea și ne-am dezvoltat mult, cu ajutorul partenerilor noștri. De anul acesta, am lansat o nouă afacere, 2Value.ro, urmând să mai fie lansată încă una până la finele anului”, a adăugat aceasta.

De curând, agenția pe care buzoianca o conduce a lansat o aplicație care vine în ajutorul afacerilor care sunt la început de drum. Mihaela Tudor spune că ,,am realizat că pentru ei este un efort uriaș să contracteze o agenție de PR, ca timp și costuri. În urma experienței cu ei, am creat o soluție automatizată și accesibilă care contribuie foarte mult la educația lor și îi ajută să crească, fără să fie nevoiți să petreacă mult timp sau să cheltuie sume mari. Prima etapă a platformei a fost lansată în martie, anul acesta, și cuprinde promovarea automatizată în media. Dacă ești antreprenor sau om de comunicare și vrei să trimiți, de exemplu, un comunicat de presă, te înscrii pe 2Value.ro, folosești șablonul pentru acesta, res­pectând informațiile solicitate, comunicatul ajunge la jurnaliști spre a fi editat, iar când avem varianta finală, platforma o trimite către mass-media pentru preluare. Ce face diferența în preluarea informației de către presă este calitatea conținutului. Noi ne asigu­răm că avem calitate și că ajunge unde trebuie”.

Această platformă se adresează companiilor mici și foarte mici, profitabile, asociațiilor, instituțiilor care au informații interesante, noi, pentru publicul lor și vor să le transmită prin media. Accesul pe platformă se face gratuit, iar cine vrea să o descopere trebuie doar să își facă un cont. Companiile care își vor crea un profil pe platforma 2value app și vor folosi pachetele pe care aceasta le pune la dispoziția lor, ,,vor dobândi, în timp, notorietate și mai multă credibilitate, adică profit”, spune Mihaela Raluca Tudor.

Pentru a marca cele două etape importante din viața ei, jurnalism și PR, Mihaela a creat două comunități cu scopul de a sprijini misiunea de educație a platformei. Este vorba despre  2Value Reporters, care ,,este comunitatea jurnaliștilor care cred și susțin presa res­ponsabilă și vor să se dezvolte personal și profesional” și brands that Value, care ,,este comunitatea oamenilor prezenți în comunicarea publică, ce are un concept de evenimen­te/dezbatere ce aduce la aceeași masă jurnaliști, marketeri, oameni de PR și factori de decizie din companii”.

Chiar dacă afacerea pe care o conduce se bucură de succes, Mihaela Tudor vrea să aducă tot timpul ceva nou în agenția ei, ceva care să îi ajute pe micii antreprenori să își dezvolte afacerile mai ușor. Prin urmare, după ce a creat 2value app, pentru Mihaela urmează ca anul viitor să dezvolte platforma prin AI, ,,etapă ce va aduce și alte metode de promovare pentru antreprenori”, spune ea.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker