Actualitate

Baza Aeriană Boboc face angajări. Ce posturi sunt disponibile

Baza Aeriană Boboc are disponibile trei posturi pentru funcții diverse, pentru unele fiind necesare studiile superioare, în timp ce pentru altele este de ajuns diploma de bacalaureat.

Pentru postul de șef birou gradul II (biroul Salarizare), se cer studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domenii precum Finanțe (specializarea Finanțe-Bănci), contabilitate (specializarea Contabilitate și Informatică de gestiune), comerț (specializarea Comerț – Marketing) și management (specializarea Management). Vechimea în muncă trebuie să fie de minimum 10 ani, iar vechimea în specialitate de minimum 10 ani, pe posturi prevăzute cu nivel de studii superioare în domeniul economic.

Pentru postul de expert gradul III (catedra de Reglementări Aeronautice), cerințele sunt mai aparte, cerându-se studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domenii precum inginerie aerospațială, științe militare, informații și securitate națională, managementul organizației și curs/modul psihopedagogie sau curs de formatori. Vechimea în muncă necesară este de minimum 6 luni, iar vechimea în specialitate de minimum 6 luni.

Pentru cei ce nu au studii superioare, diploma de bacalaureat este suficientă, dacă vor să ocupe postul de magaziner (depozit materiale tehnice de aviație), cerându-se vechime în muncă de minimum 6 luni.

Ce acte sunt necesare pentru înscrierea la concurs            

Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  • cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  • curriculum vitae.

Calendarul concursului:

  • 20 iunie 2022: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 28 iunie 2022, ora 10.00: proba scrisă (toate posturile);
  • 04 iulie 2022, ora 08.30: proba interviu (magaziner);
  • 04 iulie 2022, ora 11.00: proba interviu (expert III);
  • 04 iulie 2022, ora 13.00: proba interviu (șef birou II).

Ce condiții sunt necesare pentru ocuparea funcțiilor

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker