Economic

3 moduri prin care să îți organizezi biroul

Te-ai gândit vreodată ce te-ar face mai productiv la muncă? Ei bine, amenajarea spațiului și energia mediului în care lucrezi joacă un rol extrem de important în randamentul pe care îl dai la birou. Culorile alese, decorațiunile de pe birou și generala organizare a materialelor de lucru fac diferența în cele 8 ore petrecute acolo. Formează-ți singur ambianța ideală și fii pregătit să îți impresionezi colegii cu cele mai bune rezultate!

Iată 3 aspecte de care să ții cont în reorganizarea spațiului de lucru: 

  Cromatica

Primul aspect de care să ții cont în orice tip de redecorare este paleta cromatică. Transmiterea stărilor prin culori este o practică veche dar des întâlnită, cu rezultate neașteptate. Roșul, spre exemplu, simbolizează hotărârea și pasiunea, în timp ce albastrul emană încredere și calmitate, echilibru. Dacă îți dorești o culoare care să îți aducă prosperitate și inovație, optează pentru verde, iar pentru energie și veselie folosește galben. Desigur, dacă ai alte preferințe de culori care îți crează o stare de spirit bună, nu ezita să le folosești mixându-le cu acestea, iar rezultatul obținut va fi spectaculos!

Decorațiuni ambientale

Personalizarea spațiului poate avea un efect benefic asupra randamentului tău și îți va aduce aminte de acasă. Oferirea unei note proprii locului de muncă te poate face să te simți mai în control și sigur pe tine, dăruindu-ți totodată și relaxarea de care ai nevoie pentru a fi productiv. Câteva plante mici pe care să le îngrijești din când în când vor oferi prospețime și confort biroului tău. De asemenea poți adăuga fotografii de familie sau alte decorațiuni deosebite făcute de cei dragi, care să-ți readucă mereu aminte de persoanele iubite. O ceașcă de cafea primită în dar de la sora ta sau un stilou primit ca moștenire de familie de la bunicul sunt exemple excelente de ustensile personale cu valoare sentimentală care îți vor face statul la birou mai confortabil.

Instrumentele de lucru

Trecând peste elementele pur ambientale, este timpul să te orientezi acum spre instrumentele tale de lucru. Alege suporturi de mărimi potrivite pentru toate creioanele și pixurile tale, făcându-le ușor accesibile în momentul în care ai nevoie de acestea. Totodată, fii atent la modul în care îți organizezi actele și dosarele deoarece aceste constituie elementele cheie în desfășurarea activităților zilnice. Alege să folosești portofolii sau bibliorafturi de plastic pentru depozitarea acestora, și pune etichete care să te ajute cu conținutul lor. Alege să folosești o agendă în care să notezi task-urile zilnice și post-it-uri pentru a nu uita lucrurile importante.Poți găsi tot ce ai nevoie pe CRTBirotica.ro, iar randamentul tău va atinge cotele maxime.

Ținând cont de aceste aspecte în crearea ambianței dorite, vei avea mai mult chef de muncă, iar în fiecare dimineață abia vei aștepta să ajungi la birou. Evident, este posibil ca noua schimbare să te țină în priză o perioadă, după care să te plictisești și să simți că nu mai rezonezi cu energia spațiului. Este complet natural să faci o nouă schimbare oridecâteori simți nevoia, în funcție de starea ta de spirit și de nevoi. Continuă să îți asculți intuiția, iar mediul tău de lucru nu va fi nimic altceva decât o resursă primordială de prosperitate și productivitate. 

sursa foto: pexels.com

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker