vineri, 23 octombrie 2020

Cum sa setezi o campanie AdWords cu sanse maxime de reusita. Afla acum raspunsul

Cand vine vorba de publicitatea platita din online, platformele special concepute pentru aceste activitati par sa reprezinte un teren de joaca in toata regula. Mereu vei fi curios sa afli ce face fiecare buton, iar reclamele sunt la doar un click distanta de a rula. Fara doar si poate, aceste campanii AdWords reusite reunesc prin excelenta doua elemente aparent diferite. Este vorba despre spiritul creativ si abilitatile tehnice, intrucat platforma are la baza algoritmi inteligenti care trebuie deslusiti pentru rezultate maxime.

Intrucat in fiecare secunda au loc milioane de cautari pe Google, acest motor de cautare reprezinta spatiul ideal pentru publicitatea zilelor noastre. Utilizatorii au toate sansele sa interactioneze cu reclamele tale si sa iti returneze obiectivele pe care le-ai setat la inceput de drum. Costurile pentru o astfel de campanie nu ar trebui sa iti dea bugetul peste cap, insa in mod cert investitia se va intoarce inzecit in contul tau.

3 pasi pe care trebuie sa ii urmaresti in momentul in care iti setezi o campanie AdWords

Din punct de vedere tehnic, platforma Google Ads se diferentiaza prin metodele de plata. Indiferent de reclamele realizate, plata se ve efectua intotdeauna pe click. De aici vine si denumirea de publicitate sau promovare PPC (Pay Per Click). In traducere, acest lucru inseamna ca vei fi nevoit sa platesti doar in momentul in care un utilizator ti-a accesat reclama printr-un click. In acest fel, vei fi mai aproape de audienta ta chiar si atunci cand esti limitat de bugetul alocat promovarii.

  1. Seteaza obiectivele

Este important sa stii de la bun inceput in ce directie vrei sa mearga campania. Iti doresti vanzari? Sau poate completari de formulare? Abonari la newslettere? Trafic? Vizibilitate? Nu-ti face griji in aceasta privinta, caci in platforma vei gasi o metoda special conceputa pentru nevoile tale. O campanie adwords de succes trebuie sa aiba setat din start un obiectiv pentru a genera reuzultate maxime intr-un timp record.

  1. Analizeaza tot timpul statisticile

Nu este suficient sa dai viata unor reclame memorabile. Trebuie sa intelegi care este publicul tau tinta, cum se comporta acesta in online si ce nevoi are. In plus, in cadrul platformei Google Ads ai acces tot timpul la rapoarte si statistici actualizate in timp real si care iti vor vorbi despre rezultatele atinse. In acest punct poti lua decizii care iti vor aduce reclama pe drumul succesului. De la teste, schimbari ale metodelor de biding si modificari in cadrul reclamelor, ai posibilitatea sa te joci pana cand observi ca obiectivele tale devin realitate.

  1. Fii atent la scorul de calitate

Desi pare sa fie un alt numar din platforma, scorul de calitate va deveni cel mai bun prieten pe care il poate avea o campanie adwords. Acesta se compune prin scorurile obtinute la relevanta reclamelor si cuvintelor cheie, cat si in urma analizei paginii din site-ul tau pe care utilizatorul va ajunge. Cu cat scorul de calitate este mai mare, aproape de 10, cu atat pretul pe click va scadea. Este un aspect deosebit de important mai ales in cazul concurentei, iar acest calificativ iti poate asigura pozitia pe primul loc din cautari.

Campanii AdWords special concepute pentru obiectivele tale

Specialistii din cadrul fortin.agency – agentie AdWords – isi reunesc mintile creative si cunostintele si iti pun la dispozitie o serie de servicii de promovare potrivite pentru afacerea ta. De la social media la campanii PPC, pentru acestia digitalul este un stil de viata. Acest lucru se observa si in cadrul rezultatelor excelente obtinute de-a lungul timpului si sutele de campanii rulate la activ.

Astfel, daca iti doresti sa aterizezi chiar acum pe prima pozitie din cautari, apeleaza la expertii in PPC de la fortin.agency, iar acestia te vor ajuta cu o campanie AdWords de succes.

loading...
error: Content is protected !!