Actualitate

FOTO / Cum promovează Fundația Comunitară Buzău femeile

Fundația Comunitară Buzău a încheiat a treia ediție a campaniei „Luna Femeii”, o campanie anuală pentru promovarea femeilor cu inițiativă din Buzău, Sunt „femei cu care ne mândrim și femei care, prin activitatea lor, fac fapte bune și pun umărul la dezvoltarea potențialului comunității buzoiene”, spun reprezentanții organizației neguvernamentale. Campania s-a derulat, timp de 31 de zile, timp în care, zilnic ,,Fundația Comunitară Buzău a publicat pe rețelele sale de socializare povestea unei femei din Buzău care se implică în dezvoltarea comunității și poate constitui un exemplu de spirit civic, de filantropie și de apartenență la comunitate”.

Femeile ale căror povești au fost promovate în cadrul Campaniei Luna Femeii ediția a 3-a  provin din domenii precum sănătate, educație, sectorul civic, administrație publică, business. Acestea au fost selectate din rândul femeilor cu care Fundația Comunitară Buzău a colaborat, a interacționat sau au fost recomandate.

Campania s-a încheiat cu un eveniment festiv și de dezvoltare personală la Hotel Pietroasa, pe 1 aprilie, la care au participat cele 31 de femei incluse în campania de anul acesta.

Campania „Luna Femeii” a fost lansată în martie 2021 și face parte din programul Fundației Comunitare Buzău de a promova talentele și resursele locale. Scopul Fundației Comunitare este să dezvolte resursele locale și să susțină dezvoltarea potențialului comunității buzoiene. Împreună cu partenerii săi, Fundația Comunitară Buzău se implică activ și proactiv în domenii importante de interes comun precum educație, sănătate și mediu înconjurător. Fundația Comunitară Buzău stimulează construcția unei comunități de care să fim mândri, o comunitate care protejează și valorifică resursele și tradițiile, promovează talentele și îsi depaseste în permanentă potențialul.

 Ce spun femeile din cadrul campaniei Luna Femeii, ediția a 3-a

  • „Educația este cheia, ar trebui să învățăm să renunțăm la orgolii, la competitivitate și la mândria exagerată, adevăratele valori se învață în familie și se întăresc la școală”, spune Corina Poenaru, director al Liceului Tehnic Buzau;
  • „Atunci când investești resurse financiare și umane în comunitatea locală rupi această barieră dintre business și consumator”, spune Mihaela Sofronea – PR & Marketing Manager GreenGroup;
  • „Ceea ce trebuie să schimbăm este mentalitatea, acel cumul de convingeri și lentile prin care privim viața cei mai mulți dintre noi. Iar acest lucru se face persoană cu persoană, poveste cu poveste”, spune Anda Antohe, manager Hotel Pietroasa;
  • „Sunt necesare câteva mici schimbări în obiceiurile noastre cotidiene ce pot reduce semnificativ poluarea mediului înconjurător pentru că trebuie să ne gândim atât la noi, cât și la nevoile generațiilor viitoare”. spune Mădălina Elena Ion, director Executiv Agentia Pentru Protectia Mediului Buzău;
  • „Sunt un om cu visuri din copilărie care credea ca mai are timp sa si le implineasca si astepta sa vina vremea pentru ele. Totul pana in ziua in care am implinit 40 de ani si am primit rezultatul de la anatomopatologie in care se confirma diagnosticul de cancer”, spune Iuliana Baciu Ersen, voluntar Programul Educational Ajungem MARI;
  • „Comunitatea inseamna amprente originale ale fiecarui om, conteaza ca aceste amprente sa fie de calitate. Am putea fi mai intelegatori si mai umani, nu totul este o competitie a celui mai smecher”, spune Beatrice Bîldea-Ene, manager & Fondator Industry Link, Expert123;
  • „O comunitate mai implicată este aceea unde “implicarea” vine din partea tuturor, indiferent de varsta, deoarece oamenii in vârsta pavează drumul pentru noile generații, iar participarea lor in comunitate inspira tinerii”, spune  Ana-Maria Tudose, președintele Consiliul Școlar al Elevilor.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker