Actualitate

Crucea Roșie a introdus semnătura electronică pentru avizarea documentelor

Crucea Roșie din Buzău reduce costurile alocate gestionării documentelor pe suport de hârtie, prin implementarea unei soluții digitale, soluție care s-a dovedit necesară și în contextul pandemiei, ce impune respectarea unor reguli de distanțare socială. Concret, Crucea Roșie a trecut la utilizarea semnăturii electronice calificate, mutându-și astfel toate fluxurile de avizare și semnare a documentelor, în mediul digital. Decizia a fost luată de altfel în toate filialele Crucii Roșii din țară după o analiză a costurilor pe care le presupunea semnarea și gestionarea documentelor redactate pe suport de hârtie, ajungându-se la concluzia că implementarea unui sistem de semnătură electronică este o soluție mai economică și mai eficientă. Procesul de transformare digitală vizează diverse tipuri de documente, cum ar fi documentele administrative şi operaţionale, cât şi documentele de resurse umane.

Articole similare