Actualitate

Crucea Roșie a introdus semnătura electronică pentru avizarea documentelor

Crucea Roșie din Buzău reduce costurile alocate gestionării documentelor pe suport de hârtie, prin implementarea unei soluții digitale, soluție care s-a dovedit necesară și în contextul pandemiei, ce impune respectarea unor reguli de distanțare socială. Concret, Crucea Roșie a trecut la utilizarea semnăturii electronice calificate, mutându-și astfel toate fluxurile de avizare și semnare a documentelor, în mediul digital. Decizia a fost luată de altfel în toate filialele Crucii Roșii din țară după o analiză a costurilor pe care le presupunea semnarea și gestionarea documentelor redactate pe suport de hârtie, ajungându-se la concluzia că implementarea unui sistem de semnătură electronică este o soluție mai economică și mai eficientă. Procesul de transformare digitală vizează diverse tipuri de documente, cum ar fi documentele administrative şi operaţionale, cât şi documentele de resurse umane.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker