Exerciţiile faciale sunt cunoscute drept yoga, fitness sau gimnastică facială. Aceste exerciţii, dacă sunt executate corect, tonifică muşchii feţei şi ai gâtului. Spre deosebire de ceilalţi muşchi ai corpului, care se ataşează de oase cu ajutorul tendoanelor, muşchii faciali sunt lipiţi direct de piele. Muşchii faciali slăbiţi nu afectează în acelaşi mod organismul precum muşchii mâinilor sau picioarelor.

Exerciţiile faciale sunt cunoscute drept yoga, fitness sau gimnastică facială. Aceste exerciţii, dacă sunt executate corect, tonifică muşchii feţei şi ai gâtului. Spre deosebire de ceilalţi muşchi ai corpului, care se ataşează de oase cu ajutorul tendoanelor, muşchii faciali sunt lipiţi direct de piele. Muşchii faciali slăbiţi nu afectează în acelaşi mod organismul precum muşchii mâinilor sau picioarelor. Mişcările repetate ale muşchilor faciali însă pot cauza ridurile de expresie, dar există anumite exerciţii faciale care pot fi benefice prin repetare, fără să exagerăm. Astfel, împreună cu o alimentaţie sănătoasă şi o rutină de îngrijire a tenului corectă, poţi lupta simplu cu semnele îmbătrânirii.

            Iată câteva exerciţii faciale uşoare, eficiente şi rapide: 

            1.Închide ochiul stâng strâns, până ce simţi o zvâcnitură. Înseamnă că ai activat muşchiul. Repetă exerciţiul de 25 de ori. Procedează la fel şi cu ochiul drept.    

            2. Pune câte o palmă pe fiecare tâmplă şi trage de piele în sus, spre linia frunţii. Închide ochii strâns. Repetă mişcarea de 50 de ori.  

            3. Pune buza de jos peste cea de sus, până ce simţi că bărbia se încordează. Ridică şi coboară buza de 30 de ori.   

            4.Trage aer în piept şi ţine aerul în gură. Vei simţi cum obrajii se umflă. Ţine aerul timp de un minut, respirând numai pe nas. Repetă exerciţiul de cinci ori. 

            5. Strânge buzele tare şi mişcă-le dintr-o parte în alta. Vei vedea că le mişti mai greu într-o parte decât în cealaltă. Înseamnă că muşchii tăi sunt uşor dezechilibraţi. Repetă exerciţiul de cinci ori.  

            6. Pune degetele arătătoare deasupra sprâncenelor, paralel cu ele. Deschide ochii cât mai larg şi ridică sprâncenele cu ajutorul degetelor. Repetă de 10 ori. 

            7. Pune buza de jos peste cea de sus şi încearcă să zâmbeşti. Vei simţi cum se încordează muşchii obrajilor. Încordează timp de cinci secunde. Repetă de cinci ori .

 

DISTRIBUIȚI
loading...