Opinii

Omul ca reclamă

Anii 90: Un cowboy fumător prinzând cu lasoul şansa spre un cancer pulmonar alternează în reclame cu un iaht cu tineri fericiţi că trag din ţigară spintecând mările clipului şi episoadele din „Dallas”.

Un coniac cu nume de cuceritor macedonean al Orientului este calea spre rafinament şi inteligenţă în afaceri.

Anii 2000: Ficaţii şi plămânii din decada anterioară primesc şansa televizată să consume tone de automedicaţie. Mulţimea de farmacii din reclame este doar oglinda puzderiei de cruci (!) verzi de pe străzi.

Anii 2010: Nu există sport în România fără o pauză publicitară de păcănele. După abuzuri şi medicamente, viaţa e la mâna zarurilor. Zici că trăieşti şi fără jocuri de noroc? You bet?

Pauza publicitară s-a încheiat. Reluăm o ştire din 2019: „Primul spital construit de la zero în România, după 1989, din fonduri ­pu­blice, a fost inaugurat joi”.

Costin DUŢU este doctor în Ştiinţe Medicale, medic primar de Chirurgie generală la Spitalul Militar Central

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker