Buzăul devine unul dintre cele mai europene orașe din România, concentrându-și eforturile pentru dezvoltarea transportului alternativ, spune deputatul social-democrat Ionela Dobrică. Într-un comunicat de presă, ea remarcă faptul că autobuzele electrice și pistele pentru bicicliști sunt doar câteva dintre măsurile care vor contribui la transformarea din temelii a orașului.

„Una dintre caracteristicile comune ale orașelor performante, europene, este atenția crescută cu care este tratat transportul alternativ. Mă bucur, așadar, să observ că Buzăul se înscrie și el pe lista orașelor care demonstrează că vor să lupte activ cu una dintre cele mai mari provocări ale secolului XXI – poluarea”, spune Ionela Dobrică.

Ea apreciază faptul că administrația municipiului a înțeles faptul că finanțările europene sunt o sursă importantă către transformarea orașelor românești în unele europene. Astfel, anunță Ionela Dobrică, în curând, pe străzile Buzăului vor circula primele nouă autobuze electrice, care vor fi introduse pe linia 10, care vor fi urmate de alte zece, care vor ajunge în municipiu în tranșa a doua a proiectului derulat prin fonduri europene. „Administrația locală a înțeles că un oraș din România nu poate deveni cu adevărat european fără ajutorul fondurilor europene. Dacă vă uitați pe statistici, veți vedea că Buzăul e campion la atragerea de fonduri UE, proiectele depuse și contractele încheiate depășind 60 de milioane de euro. Tocmai de aceea, am încredere în domnul primar Constantin Toma, atunci când spune că obiectivul dumnealui este ca Buzăul să devină cel mai important oraș din sud-estul României”, adaugă Ionela Dobrică.

În afară de transportul în comun electric, municipalitatea din Buzău se concentrează și pe dezvoltarea pistelor pentru bicicliști, remarcă deputatul social-democrat buzoian, care afirmă că după reabilitarea carosabilului și refacerea spațiului verde, pe ambele trotuare ale bulevardului Bălcescu vor fi trasate astfel de piste, absolut necesare pentru un oraș care vrea să-și protejeze cetățenii și să le ofere o calitate crescută a aerului.

3 COMENTARII

  1. Domnule Călin, asta e Cezar Preda în varianta feminina? Sigur vei cenzura asta!

  2. Vai de noi și de alții ca noi în traficul buzoian!!! Oraș european, hai?? Nici măcar nu se compară cu Oradea, care e cam la fel de mic. Nu are nici un plan european de dezcoltare(Vezi Cardiful -cel mai înapoiat oraș englez în 1997-ce este acum). Faceți un proiect metropolitan care să aibă o rază de cel puțin 40km și reglementați circulația în oraș la orele dimineții, la ale prânzului și la orele 16,00-17,00, că înebunește lumea aici.

  3. Măi, fată politician! Buzăul este un oraș dezastruos în ce privește starea asigurarea unui trafic urban modern și civilizat. Gropile și capacele de canalizare constituie o mare problemă pentru administrația locală. Declarația făcută de tine este una a omului lipsit de pragmatism, una doar din dorința de a debita măcar ceva. Străduiește-te tu și colegii tăi politici și nu puneți căruța înaintea cailor. Succesuri!

Comments are closed.