Începând de vineri, buzoienii vor avea la dispoziţie un nou show-room specia­lizat pe vânzarea produselor de bricolaj şi de instalaţii electice şi sanitare, o investiţie locală în valoare de 1,5 milioane de euro aparţinând IDM Dinamic, firmă cu o tradiţie de peste 20 de ani pe piaţa din Buzău. Noua investiţie a omului de afaceri Viorel Vasile, situată pe Şoseaua Spătarului, se întinde pe o suprafaţă de 2.400 metri pătraţi, are peste 40 de locuri de parcare şi a creat 34 de locuri de muncă.

La deschiderea oficială de joi a show-roomului IDM Dinamic – care va deveni, fără îndoială, un concurent serios pentru Practiker şi Dedeman – au participat oameni de afaceri buzoieni, precum şi reprezentanţi ai administraţiei publice locale.

,,Sunt extraordinar de bucuros şi de fericit că vă văd astăzi într-un număr mare în noua noastră casă. Ceea ce vedeţi aici reprezintă o muncă de fix doi ani, o muncă asiduă, o muncă de zi şi noapte de multe ori. Am reuşit – împreună cu parteneri ai noştri, cu furnizori ai noştri, cu firme de top – să aducem produse de ultimă ­ge­neraţie, sunt produse de la cei mai buni furnizori, sunt şi produse fabricate în România, sunt şi produse din Uniunea Europeană; predomină Germania, Franţa, Austria, Ungaria, Polonia. Investiţia de aici se ridcă undeva la un milion şi jumătate de euro, dacă nu mai mult; nu am putut să o fac singur şi le mulţumesc băncilor care m-au ajutat şi cărora le-am rămas dator de aici încolo”, a spus Viorel Vasile imediat după ce a tăiat panglica noii investiţii alături de primarul Constantin Toma.

Proprietarul IDM Dinamic a precizat că show-roomul va aduce pe piaţa buzoiană un nou concept de vânzare: ,,Vrem să aducem pe piaţa buzoiană un nou concept de vânzare; după cum se observă, produsele sunt pe specific. Partea din faţă (a show-roomului, n.r.) înseamnă scule şi bricolaj, iar partea cealaltă, mai mare, înseamnă materiale pentru instalaţii electrice, ­sa­nitare şi termice. De fapt, veţi observa că acest concept al nostru a fost cu totul altul faţă de ceea ce vedeţi în spaţiul buzoian şi nu numai. Aici produsele se vând pe branduri, fiecare brand cu calitatea lui, cu preţul lui. Niciodată nu veţi vedea produsele amestecate, aduse toate la un preţ, să nu ştim până la urmă ce cumpărăm. Poate unii dintre dumneavoastră ne veţi înjura, pentru că veţi umbla după un produs în trei-patru locuri. Noi am considerat că este bine să vedeţi ceea ce cumpăraţi şi să fie preţul corect. Am vrut, ca firmă locală, să arătăm că şi noi putem să facem ceva pentru piaţa noastră, experienţa de peste 23 de ani ne-a îndreptăţit să luăm o decizie radicală, să facem un lucru pe care ni l-am dorit de-a lungul timpului”, a mai spus Viorel Vasile.

Toma: „O adevărată bucurie”

La rândul său, primarul Constantin Toma a salutat noua investiţie locală, reiterând ideea de bază a administraţiei locale pe care o conduce, aceea de a transforma municipiul într-un centru regional atractiv şi pentru investitori: „Este o adevărată bucurie să tăiem astăzi panglica la o asemenea investiţie. Dezvoltarea unei comunităţi constă în crearea şi îmbunătăţirea permanentă a capacităţii de dezvoltare în domeniul economic, educaţional, social şi cultural. Ne-am propus, ca viziune pentru dezvoltarea acestui oraş, ca până în 2030 Buzăul să devină oraş-magnet, cu misiunea – pentru că vorbesc unor oameni de afaceri – de a obţine o asemenea atractivitate şi competitivitate pentru locuitorii municipiului Buzău, pentru investitori, şi, de ce nu?, pentru turişti, astfel încât să devenim centru regional. Pe o rază de 120 de kilometri sunt cinci milioane de locuitori; avem şansa, printr-un plan strategic de dezvoltare care a fost deja lansat, să aruncăm Buzăul pe această orbită”, a spus Toma.

El a mai subliniat necesitatea atragerii de noi investiţii, dar şi a forţei de muncă calificate, în special cea formată din buzoieni care lucrează în străinătate sau în Bucureşti: „Acest efort, pe care îl vedem astăzi aici, este pe această linie, şi îi mulţumesc lui Viorel pentru acest lucru; este un lucru extraordinar, încet-încet vom atrage şi alţi investitori. Este vorba de a crea atractivitate şi pentru investitori, suntem în negocieri deja cu trei-patru firme, este vorba inclusiv despre o investiţie enormă, sper să se realizeze, din 11 oraşe am rămas trei şi suntem în pole-position. Cu cât vom avea mai mulţi investitori, cu atât trebuie să ne putem dezvolta mai bine. Pe partea cealaltă, alături de economie, care este pe locul al doilea, este educaţia. Trăim vremuri cumplite; elita ne pleacă, inclusiv 30 la sută din forţa activă a Buzăului lucrează în străinătate sau în alte oraşe din România, şi trebuie să oprim această migraţie şi să creăm, încă o dată, acele condiţii necesare de atractivitate, astfel încât să îi determinăm în primul rând pe buzoienii care sunt plecaţi afară, şi nu numai afară, ci şi pe cei din Bucureşti, să se întoarcă aici. Pentru că dacă ai bani, te poţi duce oriunde. Şi astfel de investiţii ne ajută în acest drum”, a mai spus primarul Constantin Toma.

LĂSAȚI UN MESAJ

Scrieți comentariul dvs.
Introduceți numele dvs.