• Buzoianca Ioana Teodora Todorescu este director general al ArtEmpire

O echipă formată din 12 olimpici, dintre care unul buzoian, s-a hotărât să dezvolte propriul business care ar putea revoluţiona industria entertainmentului din România. Este vorba despre o platformă care înlesneşte gratuit relaţia dintre artişti şi firmele/localurile care doresc să organizeze evenimente artistice.

Proiectul va fi gata în luna noiembrie, iar din echipa lui face parte şi buzoianca Ioana Teodora Todorescu. Elevă în clasa a XII-a în Colegiul Hasdeu, Ioana este olimpică la Limba Română, obţinând locul I pe ţară la Concursul Tinere Condeie.

Interacţiune directă între localuri şi artişti

„Noi suntem ArtEmpire, o echipă formată din 12 olimpici, care s-au regăsit prin proiectul YouthElite Timişoara. Dezvoltând proiecte pentru Universitatea de Vest din Timişoara, ne-a venit idea să pornim împreună un business. Am construit o platformă, centralizată pe trei pioni importanţi: artişti, localuri şi utilizatorii (consumatorii de artă). Noi interconectăm artişti, creatori de content, cu spaţiul de lucru”, explică Ioana Teodora Todorescu, cea care ocupă funcţia de director general în ArtEmpire.

Concret, pe platforma ArtEmpire, artişti, fie ei cântăreţi, actori sau orice alt fel de artist, mai puţin cunoscuţi, care vor să devină cunoscuţi, îşi creează gratuit un cont pe platforma dezvoltată de cei 12 olimpici. La rândul lor, managerii localurilor care sunt în căutare de artişti pentru evenimente îşi creează şi ei un cont. Artistul precizează suma pe care o percepe, iar firma poate negocia cu el. De asemenea, îşi pot crea cont pentru a contacta un artist şi persoane fizice care vor să organizeze o petrecere privată.

Câştigători de ambele părţi

„Artiştilor le dăm şansa să se extindă, să renoveze locaţiile, să controleze imprevizibilul într-un loc aparent obişnuit. Să promoveze într-un mod abstract şi unic localurile şi obiectele sau serviciile centrate în cadrul acestora. Locurile beneficiază de promovarea manifestării artei, sunt recunoscute ca reprezentanţi ai platformei, deschisă şi benefică pentru conservarea culturii, care încet-încet dispare în detrimentul uriaşelor case de discuri. Utilizatorii în cadrul platformei pot să urmărească şi să recunoască localuri în funcţie de evenimente artistice, stagii culturale”, a mai declarat Ioana Teodora Todorescu.

Până acum, cei 12 olimpici au reuşit să rea­lizeze  o strategie de business, au creat o variantă beta a platformei, plan de marketing şi promovare prin social media. În continuare, următorul pas este găsirea unor oameni ce cred în ideea lor şi care vor să îi ajute în dezvoltarea timpurie a platformei.

„Din luna noiembrie platforma noastră va deveni funcţională. Până acum am beneficiat de o mică finanţare din partea Universităţii de Vest din Timişoara şi suntem în căutare de sponsori. La început nu vom câştiga ni­mic. Vor câştiga artiştii şi localurile. Câştigul nostru va fi dat de numărul cât mai mare de artişti care se înscriu pe platforma noastră”, a declarat buzoianca.

DISTRIBUIȚI
loading...