Vineri se va încheia operațiunea de asfaltare pe podul vechi de la Mărăcineni, iar de sâmbătă muncitorii vor începe să lucreze la montarea rosturilor de dilatație între cele șapte secțiuni ale podului, lucrare care ar trebui să mai dureze în jur de 15 zile și care se va desfășura concomitent cu montare parapeților.

Responsabili din CNAIR au explicat joi ce se va întâmpla cu podul nou, sensul Buzău -Rm. Sărat.

 „După redeschiderea circulației vor urma lucrări de mentenanță pe calea unu de rulare a podului pe care s-a circulat în tot acest timp. Aceste lucrări vor fi făcute de SDN Buzău în termen de câteva zile și nu va mai fi nevoie de întreruperea circulației decât pe o anumită porțiune a sensului de mers de pe podul pe care se circulă acum. Totodată anul viitor vor urma lucrări de întreținere pe același sens al podului care, de asemenea, nu se vor face decât cu închiderea unei singure benzi a sensului de mers.”, a declarat Florea Dascălu, directorul Direcției Mentenanță Drumuri Naționale și Autostrăzi din CNAIR. „DALI va fi lansat la jumătatea lunii septembrie pentru celălalt pod, dar sperăm că în primăvară, când sezonul va permite, să putem să demarăm lucrările”, a precizat ;i directorul general adjunct al Direc’iei de Dezvoltare din cadrul CNAIR, Cristian Andrei.

Prefectul județului Buzău, Carmen Ichim a cerut în cadrul întâlnirii de joi cu reprezentanții Ministerului Transporturilor și ai CNAIR urgentarea documentației pentru transformarea sensului giratoriu provizoriu de la intersecția DN2 E85 cu DJ 203K de la Autorolla într-unul definitiv. De asemenea, s-a cerut un termen pentru mutarea camerelor video pentru citirea rovinietei, de la podul Mărăcineni, la Poșta Câlnău.

DISTRIBUIȚI
loading...